5-Б клас



Добрий день, мої любі учні 5-Б класу!

Уроки російської мови 
(21 березня, 23 березня).
Теми уроків: Глагол. Неопределённая форма глагола. Глаголы прошедшего времени.
Завдання до уроків:
1) запишіть дату і теми уроків у робочий зошит;
2) уважно прочитайте параграфи № 52-53;
3) запам'ятайте питання, які треба ставити до дієслова (глагола);
4) знайдіть дієслова у вірші (вправа 243) та позначте їх олівцем у підручнику (обережненько).
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.

Уроки зарубіжної літератури (23 березня, 24 березня).
Теми уроків: Льюїс Керролл. "Аліса в Країні Див". Творча історія книги. Зв'язок книги із біографією письменника та життям Англії "вікторіанської" доби.

Завдання до уроків:
1) запишіть дату і теми уроків у робочий зошит;
2) уважно прочитайте стор. 198-203;
3) дайте письмові відповіді на запитання №1, 2 (стор. 203).
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
Будьте здорові!  До зустрічі!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Уроки російської мови 
(28 березня, 30 березня).
Теми уроків: Глаголы настоящего времени. Глаголы будущего времени.
Завдання до уроків:
1) запишіть дату і теми уроків у робочий зошит;
2) уважно прочитайте параграфи № 54-55 (стор. 227 та 230);
3) виконайте УСНО тренувальні вправи (читання мовчки вправ №249, 253);
4) виконайте ПИСЬМОВО вправу №248.
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.

Уроки зарубіжної літератури 
(30 березня, 31 березня).
Теми уроків: Льюїс Керролл. "Аліса в Країні Див". Світ уяви Аліси та її захопливі пригоди.
Завдання до уроків:
1) запишіть дату і теми уроків у робочий зошит;
2) прочитайте розділ повісті №1 "Униз і вглиб кролячою норою" (стор.204-208), розділ №2 "Озеро сліз" (стор.208-214);
3) дайте УСНО відповіді на запитання №1, №3 (стор. 208);
4) дайте ПИСЬМОВО стислу відповідь на запитання №2 (стор. 208).
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
ДО ЗУСТРІЧІ НАСТУПНОГО ТИЖНЯ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Уроки російської мови 
(4 квітня, 6 квітня)
Теми уроків: Наречие (прислівник).
Завдання до уроків:
1) запишіть дату і теми уроків у робочий зошит;
2) уважно прочитайте параграф № 56 (стор. 233);
3) перегляньте відео-урок із циклу "Шишкіна школа" (за посиланням):
https://www.youtube.com/watch?v=0N735wFbHlU&list=PLPLJUpFxaEzbm3COhJ9vNDvWPmcvcZdfj&index=73
4) виконайте УСНО завдання до тексту (стор. 232-233 );
5) виконайте УСНО завдання до вправи №255;
6) виконайте ПИСЬМОВО вправу №257 (завдання І та ІV).
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.

Урок зарубіжної літератури 
(6 квітня)
Тема уроку: Льюїс Керролл. "Аліса в Країні Див". Персонажі, які оточують героїню. Особливості художньої мови твору. 
Завдання до уроку:
1) запишіть дату і теми уроку у робочий зошит;
2) прочитайте розділ повісті №6 "Порося та перець" (стор. 214-219);
3) дайте УСНО відповіді на запитання №3, №4 (стор. 220);
4) дайте ПИСЬМОВО стислу відповідь на запитання №1 (стор. 220).
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.

Урок зарубіжної літератури 
(7 квітня)
Тема уроку: Марина Іванівна Цвєтаєва. Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші "Книжки в обкладинках червоних".
Завдання до уроку:
1) запишіть дату і тему уроку у робочий зошит;
2) прочитайте відомості про поетесу (стор. 220-223);
3) розгляньте картки до теми:


4) дайте ПИСЬМОВУ стислу відповідь (3-5 речень) на тему "Читання в моєму житті".
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.

ДО ЗУСТРІЧІ НАСТУПНОГО ТИЖНЯ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Уроки російської мови 
(11 квітня, 13 квітня)
Теми уроків: Предлог (прийменник). Общее представление о предлогах.
     Союз (сполучник). Общее представление о союзах.
Завдання до уроків:
1) запишіть дати і теми уроків у робочий зошит;
2) уважно прочитайте параграфи № 58-59 (стор. 240-241, стор. 244);
3) перегляньте відео-урок із циклу "Шишкіна школа" (за посиланням):
https://www.youtube.com/watch?v=eIiYC6VUJMM&list=PLPLJUpFxaEzbm3COhJ9vNDvWPmcvcZdfj&index=75
4) ознайомтесь з текстом (впр. №262);
5) виконайте ПИСЬМОВО вправу №263 (будь-яких два завдання).
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.

Уроки зарубіжної літератури 
(13 та 14 квітня)
Теми уроків: М. І. Цвєтаєва. Знайомі образи з прочитаних книг.
     Образ ліричної героїні, котра любить читати.
Завдання до уроків:
1) запишіть дати і теми уроків у робочий зошит;
2) розгляньте картки




3) напишіть невеличке власне висловлювання на тему "Якою ви бачите головну ліричну героїню поезії?" (використовуючи опорні слова з поданих карток).

ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
ДО ЗУСТРІЧІ НАСТУПНОГО ТИЖНЯ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Уроки російської мови 
(18 квітня, 20 квітня)
Теми уроків: Частица НЕ. Написание НЕ с глаголами.
       Словосочетание. Главное и зависимое слово в словосочетании.
Завдання до уроків:
1) запишіть дати і теми уроків у робочий зошит;
2) уважно прочитайте текст (стор. 247) та параграф № 60 (стор. 248);
3) розгляньте таблицю, повторіть вивчений матеріал:

4) прочитайте ВГОЛОС тексти (впр. №271 та №272) про норвезького композитора Едварда Гріґа;
5) ЗА БАЖАННЯ пергляньте мультфільм, знятий на музику цього композитора (за посиланням):
https://www.youtube.com/watch?v=YIKyjedrkBY
6) опрацюйте теоретичний матеріал (стор. 252, 253) та матеріал рубрики "Возьми на заметку" (стор. 255);
7) випишіть в зошит терміни "Синтаксис", "Пунктуация", "Словосочетание" зі стор. 252-253.
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.



Уроки зарубіжної літератури 
(20 та 21 квітня)
Теми уроків: Роальд Дал (1916-1990). "Чарлі і шоколадна фабрика". 
     Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонки.
Завдання до уроків:
1) запишіть дати і теми уроків у робочий зошит;
2) опрацюйте матеріал підручника (стор. 244-245);
3) перегляньте відео-уроки (за посиланнями):
https://www.youtube.com/watch?v=TDttMl2N3as&list=PLHqW0vOsnsQPwK7aL13mD354blbQlR_aI&index=1
https://www.youtube.com/watch?v=BctpVeqT-j0&list=PLHqW0vOsnsQPwK7aL13mD354blbQlR_aI&index=2
https://www.youtube.com/watch?v=k8alyqZ_XS8&list=PLHqW0vOsnsQPwK7aL13mD354blbQlR_aI&index=4
4) під час  перегляду навчальних відео-уроків запишіть цікаві факти в робочий зошит.

ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
ДО ЗУСТРІЧІ НАСТУПНОГО ТИЖНЯ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Уроки зарубіжної літератури 

(27 та 28 квітня)
Теми уроків: Характеристика образу містера Вонки.
     Зображення в повісті реального і фантастичного.
Завдання до уроків:
1) запишіть дати і теми уроків у робочий зошит;
2) пегляньте художній фільм за посиланням:
https://traffilm.net/board/fentezi/film_charli_i_shokoladna_fabrika/20-1-0-574
3) розгляньте картку із завданням та заповніть її (фігурку можна намалювати на листочку окремо),
 або опишіть в 5-6 реченнях образ власника шоколадної фабрики Віллі Вонки:
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.

ДО ЗУСТРІЧІ НАСТУПНОГО ТИЖНЯ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Урок російської мови 
(2 травня, понеділок)
Тема уроку:

Завдання до уроку:
1) запишіть дату і тему уроку в робочий зошит;
2) уважно прочитайте параграфи №66-67 (стор. 268, 273-274);
3) розгляньте таблиці:







4) виразно прочитайте текст (стор. 272-273), вкажіть однорідні члени речень.
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.

 Урок російської мови 
(4 травня, середа)
Тема уроку: КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА по теме "СИНТАКСИС И ПУНКТУАЦИЯ".
Завдання до уроку:
1) повторіть за підручником розділ "Синтаксис и пунктуация" (параграфи №61-68, стор. 252-275);
2) перейдіть за посиланням та виконайте роботу у додатку Goоgle ClassRoom: 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeENGaeFtgOUbOM92iEKIkJ6Lk2eqiMp9dQ0C8tfrkGc16L0w/viewform

ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.

Урок зарубіжної літратури 
(4 травня, середа)
Тема уроку: КОНТРОЛЬНА РОБОТА з теми "СИЛА ТВОРЧОЇ УЯВИ".
Завдання до уроку:
1) повторіть за підручником розділ "Сила творчої уяви" (стор. 197-224);
2) перейдіть за посиланням та виконайте роботу у додатку Goоgle ClassRoom:
https://docs.google.com/forms/d/1Fw-PWqsvQJg-uluFhEmEG0K7fMjhTpBF5plI5IwRNj8/edit
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.

Урок зарубіжної літератури 
(5 травня, четвер)
Тема уроку: Туве Янсон (1914-2001). Пригоди Мумі-тролів.
Завдання до уроків:
1) запишіть дату і тему уроку в робочий зошит;
2) опрацюйте матеріал підручника (стор. 226-229);
3) перегляньте відео-уроки (за посиланнями):
https://www.youtube.com/watch?v=Yr_EJDpdHQ4&list=PLHqW0vOsnsQPwK7aL13mD354blbQlR_aI&index=36
https://www.youtube.com/watch?v=6Lrm3Ik8iVA&list=PLHqW0vOsnsQPwK7aL13mD354blbQlR_aI&index=58
4) зробіть невеликий запис у робочому зошиті, що саме ви запам'ятали з цього уроку (3-5 речень). 
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

УВАГА,  ДІТИ  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
НАСТУПНОГО  ТИЖНЯ  (З  9 ПО 13 ТРАВНЯ) ЧЕКАЮ  ФОТОГРАФІЇ  РОБІТ  З  ВАШИХ РОБОЧИХ ЗОШИТІВ з 21 березня і по цей час
 (російська мова  та зарубіжна література). 
НАДСИЛАЙТЕ  НА  ЕЛЕКТРОННУ  ПОШТУ  АБО  У  ВАЙБЕР.

 МОЯ ЕЛЕКТРОННА АДРЕСА:

lukashenko15112003@gmail.com

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Урок російської мови 
(9 травня, понеділок)
Тема уроку: КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА. ЧТЕНИЕ МОЛЧА. Воронья хитрость.
Завдання до уроку:
1) перейдіть за посиланням та виконайте роботу у додатку Goоgle ClassRoom: 
https://docs.google.com/forms/d/1bVBk4JVVN0q_IXD14Myv6r3gKvjqENA86lxhPinjUBo/edit
2) після проходження тесту ви можете переглянути свій результат.


Урок російської мови 
(11 травня, середа)
Тема уроку: КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА. Зрительно-слуховой диктант.
Завдання до уроку:
1) перейдіть за посиланням та виконайте роботу у додатку Goоgle ClassRoom: 
https://docs.google.com/forms/d/112DB8ndw_Gtoui10Cj1BD1GDsFoW4jJOyio3wpNO9z8/edit

ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.

Уроки зарубіжної літератури 
(11 травня, середа
12 травня, четвер)
Теми уроків: Туве Янсон. Персонажі казкової повісті "Капелюх чарівника", втілення в них ідеї доброти, щирості, сімейних цінностей.
Завдання до уроків:
1) запишіть дати і теми уроків в робочий зошит;
2) прочитайте уривки повісті (стор. 230-242);
3) перегляньте відео (за посиланнями):
https://www.youtube.com/watch?v=Y_97swKG5pI&list=PLHqW0vOsnsQPwK7aL13mD354blbQlR_aI&index=42
4) запам'ятайте та зробіть невеликий запис у робочому зошиті, завдяки яким характерним ознакам головних героїв життя у Мумі-долі є щасливим (3-4 речення).
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Урок російської мови 
(16 травня, понеділок)
Тема уроку: КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА. ДИАЛОГ. Мой родной город.
Завдання до уроку:
1) перейдіть за посиланням та 
виконайте роботу у додатку Goоgle ClassRoom (дайте свої відповіді на 6 поставлених запитань) : 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfkD9HCUOt59i3ulbX-wMbmpUipiNud0l7-bmkqLzDYX61vXg/viewform
2) після проходження тесту зачекайте на  електронний лист, щоб дізнатися свій результат.

Урок російської мови 
(18 травня, середа)
Тема уроку: КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА. АУДИРОВАНИЕ. Интересные факты о дельфинах.
Завдання до уроку:
1) перейдіть за посиланням у додаток Goоgle ClassRoom: 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfN18FsQ-n0mk1ZD_nT8O5V9rW6Y9OKUdi0bjLJLO0JvUKdWg/viewform
2) перегляньте відео (воно знаходиться в бланку із завданням);
3) дайте відповіді на 8 поданих запитань, обираючи одну із відповідей;
4) одразу після виконання ви можете перевірити результат.
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.

Урок зарубіжної літератури 
(18травня, середа)
Тема уроку: Інші пригоди Мумі-тролів. Урок-обговорення.
Завдання до уроку:
1) пригадайте зміст повісті "КАПЕЛЮХ ЧАРІВНИКА" Туве Янсон (стор. 230-242);
2) дайте відповіді (УСНО) на запитання вчителя;
3) розкажіть про те, що особливо сподобалось або запам'яталось. 
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.

Урок зарубіжної літератури 
(19 травня, четвер)
Тема уроку: КОНТРОЛЬНА РОБОТА за розділом "У КОЛІ ДОБРИХ ГЕРОЇВ".
Завдання до уроку:
1) повторіть літературну творчість Роальда Дала та Туве Янсон;
2) перейдіть за посиланням та виконайте КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ  у додатку  Google ClassRoom:
https://forms.gle/xTiHoxbYiw6ktpdr6

ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Уроки російської мови 
(23 травня, понеділок
25 травня, середа)
Теми уроків: РАЗВИТИЕ СВЯЗНОЙ РЕЧИ. Составление плана к тексту. Устное изложение. Лесной голосок.
Завдання до уроків:
1) уважно прочитайте текст в підручнику (стор. 282-283);
2) розподіліть його на 5 частин, дайте їм назви;
3) запишіть назви пунктів плану;
4) перескажіть текст за планом.
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.

Уроки зарубіжної літератури 
(25 травня, середа
26 травня, четвер)
Теми уроків: Позакласне читання. СЕЛЬМА ЛАГЕРЛЕФ. "Дивовижна подорож Нільса Хольгерссона з дикими гусаками Швецією".
Завдання до уроків:
за посиланням перегляньте мультфільм, 
підготуйтесь до усного обговорення:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwV5AzdLiJQ
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Урок російської мови 
(30 травня, понеділок)
Тема уроку: ПОВТОРЕНИЕ.  Главные и второстепенные члены предложения. Распространённые и нераспространённые предложения. (Головні і другорядні члени речення. Поширені і непоширені речення). 
Завдання до уроку:
1) розгляньте таблиці та повторіть вивчений матеріал:


2) виконайте тренувальні вправи у програмі LearningApps:
https://learningapps.org/10404366
https://learningapps.org/7955663
https://learningapps.org/1646063
https://learningapps.org/1653370
https://learningapps.org/702808
https://learningapps.org/1392484
https://learningapps.org/1645932
https://learningapps.org/3854421

https://learningapps.org/1158506
https://learningapps.org/1336642
https://learningapps.org/2340038
https://learningapps.org/1624589
https://learningapps.org/1330818
https://learningapps.org/2113511
https://learningapps.org/4038155
https://learningapps.org/2574861

https://learningapps.org/4716194
https://learningapps.org/2552204
https://learningapps.org/4042638
https://learningapps.org/2167695
https://learningapps.org/7171766
https://learningapps.org/7808232
https://learningapps.org/5943274
https://learningapps.org/5668544
https://learningapps.org/7787004
https://learningapps.org/1063601

Уроки зарубіжної літератури 
(1 червня, середа
2 червня, четвер)
Теми уроків: ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ.
Завдання до уроків: виконайте тренувальні вправи у програмі LearningApps:
https://learningapps.org/225474
https://learningapps.org/4912595
https://learningapps.org/3204392
https://learningapps.org/3715198
https://learningapps.org/4798086
https://learningapps.org/3086608
https://learningapps.org/3944272
https://learningapps.org/display?v=pzn82wq1n21
https://learningapps.org/display?v=pmzv91kea21

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Урок російської мови 
(6 червня, понеділок)
Тема уроку: ПОВТОРЕНИЕ.  ФОНЕТИКА. ГРАФИКА. ОРФОГРАФИЯ. МОРФОЛОГИЯ.
Завдання до уроку: 
виконайте тренувальні вправи у програмі LearningApps:

https://learningapps.org/275787

https://learningapps.org/397374

https://learningapps.org/2666474

https://learningapps.org/790715

https://learningapps.org/298942

https://learningapps.org/384304

https://learningapps.org/275787


https://learningapps.org/397374

https://learningapps.org/2666474

https://learningapps.org/790715

https://learningapps.org/298942

https://learningapps.org/384304

https://learningapps.org/1466106

https://learningapps.org/255550











Дорогие ребята,  ученики 5-Б класса!
Вам необходимо зарегистрироваться в  моей группе "5-Б клас" в  приложении  "КлассРум" 
(код группы l75ihmo).

             ДИСТАНЦІЙНЕ  НАВЧАННЯ

Урок зарубіжної літератури № 39  (3 лютого, четвер)
Тема уроку № 39: Провідні ідеї твору Марка Твена.
Завдання до уроку:
1) запишіть у робочий зошит дату і тему уроку;
2) розгляньте картку та назвіть ідеї повісті;
3) запишіть їх у робочий зошит.
Домашнє завдання:
1) напишіть імена дорослих героїв повісті "Том Сойєр" в робочий зошит;
2) підготуйте усну стислу розповідь про одного з цих героїв.














Урок русского языка № 39 
(2 февраля, среда)
Тема урока № 39:Изменение прилагательных по родам, падежам и числам.
Задание к уроку:
1) запишите в рабочую тетрадь дату и тему урока;
2) прочитайте стихи-загадки (стр. 194);
3)  изучите теорию (стр. 194-195);
4) рассмотрите таблицу склонения прилагательных (стр. 195).
Домашнее задание:
1) повторите параграф №46;
2) спишите  стих-загадку №3 со стр. 194, подчеркните имена прилагательные волнистой линией.

Урок зарубіжної літератури № 38  (2 лютого, середа)
Тема уроку № 38: Образи Тома і Гека.
Завдання до уроку:
1) запишіть у робочий зошит дату і тему уроку;
2) усно схарактеризуйте героїв, спираючись на текст та ілюстрації:






















Урок русского языка № 38 (31 января, понедельник)
Тема урока № 38:
Задания к уроку:
1) запишите дату и тему урока в рабочую тетрадь;
2) рассмотрите схему:

3) изучите параграф №45 (стр. 189);
4) прочитайте текст (стр. 189, упр. №210, упр. №213), найдите имена прилагательные и объясните их роль в предложениях;
5) подберите существительные к прилагательным (упр. №214).
Домашние задания:
1) на 11 баллов: спишите 1-й абзац из упр. №215, подчеркните имена прилагательные волнистой линией;
на 8 баллов: выпишите имена прилагательные из 1-го абзаца;
на 4 балла: выпишите прилагательные из 2-го абзаца.



Урок зарубіжної літератури № 37  (27 січня, четвер)
Тема уроку № 37: Розвиток зв'язного мовлення. Порівняльна характеристика Тома і Гека.
Завдання до уроку:
1) запишіть у робочий зошит дату і тему уроку;
2) виконайте письмово завдання:


3) з обраними словами складіть 5-6 речень і запишіть у зошит, щоб порівняти обох героїв.
Домашнє завдання на середу, 2 лютого:
1) дочитайте повість Марка Твена (стор. 169-179);
2) перегляньте художній фільм "Пригоди Тома Сойєра":
https://www.youtube.com/watch?v=4J-qO9FGr28



Урок русского языка № 13 (13 октября, среда)
Тема урока № 13: Произношение согласных звуков и передача их на письме. Согласные в сильных и слабых позициях.
Задания к уроку:
1) повторите новую тему по конспекту и по таблицам;
2) изучите параграфы 18, 19, 20;
3) подготовьте выразительное чтение вслух таких упражнений: упр. 77, упр. 79, упр. 85 (стр. 91-93).
ЧТЕНИЕ ВСЛУХ БУДЕМ ПРОВЕРЯТЬ НА СЛЕДУЮЩИХ УРОКАХ!



Урок зарубіжної літератури № 13  (13 жовтня, середа)
Тема уроку № 13: Брати Я. і В. Грімм. Значення діяльності братів Грімм у збиранні й збереженні фольклору. Казка "Пані Метелиця".


Завдання до уроку:
1) запишіть у робочий зошит дату і тему уроку;
2) опрацюйте матеріал підручника (стор. 49-52);
3) прочитайте за підручником казку (стор.53-56);
4) перегляньте відеосюжет (за посиланням): 
https://www.youtube.com/watch?v=hUmUfPF2lGY
5) підготуйте усні відповіді на запитання № 1-4 (стор. 56-57);
6) розгляньте ілюстрації до казки та обкладинки книжок;
7) доберіть слова, що схарактиризують рідну доньку та пасербицю (падчерку) та запишіть їх в два стовпчика.






Урок русского языка № 14 (25 октября, понедельник)
Тема урока № 14: Твёрдые и мягкие согласные. Обозначение на письме мягкости согласных. Употребление Ь для обозначения мягкости.
Задания к уроку:
1) запишите дату и тему урока;
2) изучите параграфы 21, 22 (стр. 94-103);
3) посмотрите видео-урок (по ссылке):
https://www.youtube.com/watch?v=jfsoeoI3Gvw&list=PLdc-2V9W81N7hleR0jt-iAIWoZWhg0VTA&index=30
https://www.youtube.com/watch?v=_n_aQO8u0-g&list=PLdc-2V9W81N7hleR0jt-iAIWoZWhg0VTA&index=31
Домашние задания:
1) выполните письменно задание №1 к упр. 94;
2) выполните задания №1 и №2 к упр. 100; 
3) посмотрите видео-урок (по ссылке):
https://www.youtube.com/watch?v=rWxAOfMStc0
4) выберите любой предмет (из канцелярских принадлежностей) и подготовьте устно его описание.
ОНЛАЙН - УРОК состоится в понедельник (25 октября) в 10:00.
Чтобы присоединиться к видеовстрече в Google Meet, нажмите на эту ссылку: 
https://meet.google.com/vic-esia-tna 



Урок русского языка № 15 (27 октября, среда)
Тема урока № 15: Развитие речи. Устное описание предмета. Общее представление о стилях речи. Разговорный и художественный стиль.
Задания к уроку:
1) запишите дату и тему урока;
2) посмотрите видео-урок (по ссылке):
 https://www.youtube.com/watch?v=rWxAOfMStc0
3) выберите любой предмет (из канцелярских принадлежностей) и подготовьте устно его описание.
ОНЛАЙН - УРОК состоится в среду (27 октября) в 11:05.
Чтобы присоединиться к видеовстрече в Google Meet, нажмите на эту ссылку: 
https://meet.google.com/zsu-puua-bdk 




Урок зарубіжної літератури № 14  (27 жовтня, середа)
Тема уроку № 14: Розвиток зв'язного мовлення. Письмовий переказ німецької народної казки "Пані Метелиця.
Завдання до уроку:
1) запишіть у робочий зошит дату і тему уроку;
2) перечитайте початок казки "Пані Метелиця" (стор. 53-55) (до слів, що співає півень);
3) усно перекажіть основні події, зустрічі героїв тощо;
4) напишіть в робочому зошиті стислий письмовий переказ цього уривку.
Домашнє завдання:
1) прочитайте біографію О. Пушкіна (стор. 64-67);
2) перегляньте відео-уроки (за посиланням):
https://www.youtube.com/watch?v=UKqab7CXarg
https://www.youtube.com/watch?v=BGtoz4JBVxA
3) підготуйте виразне читання вступу до поеми Пушкіна "Руслан і Людмила" українською мовою (стор. 76-68) або російською мовою (стор. 68-69).



Урок зарубіжної літератури № 15  (28 жовтня, четвер)
Тема уроку № 15:О. С. Пушкін (1799-1837). Вступ до поеми "Руслан і Людмила". Система образів. Автор. Зіставлення оригіналу твору з його українським перекладом.

Тлумачний словник:
БРЕГ - поетична форма від слова БЕРЕГ.

ВИТЯЗЬ - хоробрий воїн, герой, богатир.

ДОЛ - долина, рівна плоска місцевість, розташована між горбами чи горами.

ЛУКОМОР'Є - затока, вигин морського берега.


СМАРАГД - дорогоцінний камінь, забарвлений в трав'янисто-зелений колір.

СТУПА - дерев'яний, керамічний посуд, ручний посуд; в міфологічних віруваннях слов'ян - магічний атрибут, наприклад, в ступі літає Баба Яга.


ЧРЕДА - поетичне від ЧЕРЕДА, ряд, низка, ланцюжок, колона, шеренга.


ЧАХНУТИ - втрачати сили, здоров'я, ставати чахлим.

Завдання до уроку:
1) підготуйте виразне читання вступу до поеми Пушкіна "Руслан і Людмила" українською мовою (стор. 76-68) або російською мовою (стор. 68-69).
Домашнє завдання:
1) вивчіть напам'ять вступ до поеми українською АБО російською мовою;
2) запишіть на відео своє читання напам'ять;
3) надішліть відео мені у Вайбер (мій телефон 095-533-71-95).



Урок русского языка № 16 (1 ноября, понедельник)
Тема урока № 16: Произношение и написание отдельных сочетаний звуков. 
Задания к уроку:
1) запишите дату и тему урока;
2) прочитайте материал параграфа № 24 (стр. 107);
3) ознакомьтесь с рубрикой "Возьми на заметку" (стр. 110);
4) выразительно прочитайте стихотворение о зиме (стр. 109);
5) выполните устно задания VI, VII, VIII (стр. 109).
Домашнее задание:
1) подготовьте выразительное чтение стихотворений о зиме (упр. № 108, стр. 110);
2) выполните письменно задания ІІ, ІІІ (упр. 108).




Урок русского языка № 17 (3 ноября, среда)
Тема урока № 17: Написание непроизносимых согласных в корне  слова.
Задания к уроку:
1) запишите дату и тему урока;
2) прочитайте параграф № 25 (стр. 111) и "Возьми на заметку" (стр. 112);
3) посмотрите видео-урок (по ссылке):
https://www.youtube.com/watch?v=EJfJi7rR_WI&list=PLdc-2V9W81N7hleR0jt-iAIWoZWhg0VTA&index=45
4) устно выполните задания к упр. № 111, 112.
Домашнее задание:
1) повторите параграф 25;
2) выполните тренировочные тесты в программе КлассРум (по ссылке):
https://forms.gle/fnDznjCB4B6rt7dL7



Урок зарубіжної літератури № 16  (3 листопада, середа)
Тема уроку № 16: Урок виразного читання напам'ять вступу до поеми О. Пушкіна "Руслан і Людмила.
Завдання до уроку:
1) вивчіть напам'ять вступ до поеми українською АБО російською мовою;
2) запишіть на відео своє читання напам'ять;
3) надішліть відео мені у Вайбер (мій телефон 095-533-71-95).
Домашнє завдання:
1) прочитайте біографію казкаря Андерсена (стор. 78-82);
2) перегляньте відео-урок (за посиланням):
https://www.youtube.com/watch?v=4bD_2mT86Uc
3) прочитайте уривок казки Андерсена "Соловейко" (стор. 82-86).


Урок зарубіжної літератури № 17  (4 листопада, четвер)
Тема уроку № 17: Ганс Крістіан Андерсен. Протиставлення "справжнього" і "штучного"  в казці "Соловей".


Завдання до уроку:
1) запишіть дату і тему уроку в робочий зошит;
2) повідомте про цікаві факти із життя відомого казкаря;
3) послухайте спів лісового соловейка (за посиланням):
https://www.youtube.com/watch?v=-PhRvcn4big
4) стисло перекажіть зміст уривку казки;
5) дайте усні відповіді на запитання № 1-3 (стор. 91).
Домашнє завдання:
1) дочитайте казку "Соловей";
2) за бажанням намалюйте ілюстрацію до казки. 



Урок русского языка № 18 (8 ноября, понедельник)
Тема урока № 18: Буквы О, Ё после шипящих в корне слова.
Задания к уроку:
1) запишите дату и тему урока;
2) прочитайте параграф №26 (стр. 114) и "Возьми на заметку" (стр. 115);
3) выполните устно задания к упр. №114, №115, №116, №117, №118, №120.
Домашнее задание:
1) повторите параграф №26;
2) выполните письменный перевод текста (упр. №119).



Урок русского языка № 19 (10 ноября, среда)
Тема урока № 19: Правила употребления разделительных Ь и Ъ знаков.
Задания к уроку:
1) запишите дату и тему урока;
2) прочитайте параграф №27 (стр. 117);
3) выполните устно упр. №122, №123, №124, №125.
Домашнее задание:
1) повторите параграфы №18-27;
2) переведите слова на русский язык (упр. 129);
3) сфотографируйте все выполненные домашние задания и пришлите мне на почту (или в Вайбер).



Урок зарубіжної літератури № 18  (10 листопада, середа)
Тема уроку № 18: Ганс Крістіан Андерсен. Соловей як втілення сили природи і мистецтва.
Завдання до уроку:
1) запишіть дату і тему уроку в робочий зошит;
2) проаналізуйте прочитаний текст казки "Соловей" та дайте відповіді на запитання №1 - №5 (стор. 91);
3) перегляньте (за бажанням) мультфільм:
https://www.youtube.com/watch?v=-H2YKD5l_9c
Домашнє завдання:
1) опрацюйте матеріал підручника (стор. 92-96, до хвилястої лінії);
2) перегляньте відео-презентацію:
https://www.youtube.com/watch?v=97kMQWfZpyM



Урок зарубіжної літератури № 19  (11 листопада, четвер)
Тема уроку № 19: Оскар Уайльд (1854-1900).  Казка «Хлопчик-зірка». Основний конфлікт. Символічний зміст назви твору.

Завдання до уроку:
1) запишіть у робочий зошит дату і тему уроку;
2) роздрукуйте розмальовку, розфарбуйте її та заповніть інформацією:

Домашнє завдання:
1) прочитайте продовження казки (стор. 96-100);
2) підготуйте усні відповіді на запитання №1 - №3 (стор. 105);
3) доберіть слова-характеристики до образу хлопчика-зірки та запишіть їх у цю схему (замалюйте її в зошит або роздрукуйте та заповніть прикладами):





Урок русского языка № 20 (15 ноября, понедельник)
Тема урока № 20: КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА. Фонетика. Графика. Орфоэпия. Орфография.
Задания к уроку:
1) повторите параграфы №18-27;
2) перейдите по ссылке и выполните контрольную работу в приложении ClassRoom:
https://forms.gle/VccCMyXyBHcThD997


Урок русского языка № 21 (17 ноября, среда)
Тема урока № 21: Слово - основная единица языка. Лексика. Лексическое значение слова.
Задания к уроку:
1) запишите дату и тему урока;
2) прочитайте параграф №29 (стр. 124, 125);
3) напишите в рабочей тетради языковые термины "Лексикология", "Лексикография" (стр. 124), "Лексическое значение слова" (стр. 125);
4) выполните устно упр. №133.
Домашнее задание:
1) повторите параграф 29;
2) выполните задания к упр. №135 (І - устно, ІІ - письменно).



 Урок зарубіжної літератури № 20  (17 листопада, середа)
Тема уроку № 20: Оскар Уайльд«Хлопчик-зірка». Казкові персонажі, їх характеристика.
Завдання до уроку:
1) запишіть дату і тему уроку в робочий зошит;
2) дайте усні відповіді на запитання №1 - №3 (стор. 105);
3) роздивіться ілюстрації та заповніть будь-яку з них  прикладами з тексту:


Домашнє завдання:
1) прочитайте закінчення казки (стор. 100 - 105);
2) підготуйте усні відповіді на запитання №4, №5 (стор. 105).





Урок зарубіжної літератури № 21  (18 листопада, четвер)
Тема уроку № 20: Оскар Уайльд«Хлопчик-зірка». Казкові образи й сюжети у творах мистецтва (живопис, кіно, музика, мультиплікація).
Завдання до уроку:
1) запишіть дату і тему уроку в робочий зошит;
2) прочитайте матеріал підручника (стор.109-113);
3) розгляньте ілюстрації та виконайте завдання:



Домашнє завдання:
1) повторіть вивчений матеріал з теми "КАЗКИ НАРОДІВ СВІТУ" (стор. 49-113);
2) дайте усні відповіді на запитання (стор. 113).




Урок русского языка № 22 (22 ноября, понедельник)
Тема урока № 22: Однозначные и многозначные слова.
Задания к уроку:
1) запишите дату и тему урока;
2) прочитайте параграф №30 (стр. 130);
3) рассмотрите схему:
4) выполните устно задания к упр. №137;
5) прочитайте стихотворение (стр. 129), выполните устно к нему задания.
Домашнее задание:
1) повторите параграфы №29, №30;
2) выполните письменно упр. №138.





___________________



РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НАПИСАННЯ ПИСЬМОВОГО ТВОРУ З ЛІТЕРАТУРИ
Твір на тему: «Мій улюблений літературний герой» .

Дорогі мої учні, хочу дати вам декілька порад.
1. Оберіть одного або декілька героїв, які припали вам до душі.
2. Пригадайте, що найбільше вам сподобалось у поведінці чи характері персонажа.
3. З  приводу яких пригод героя ви переживали найбільше? 
     Опишіть це.
4. Якби ви зустріли цього (або цих героїв), про що шла би мова? 
     Що ви спитали б?
5. Уявіть, що ви можете змінити долю героя або продовжити історію про нього. 
     Можете це описати?
6. Насамкінець, чи порекомендуєте ви книжку про улюбленого героя своїм друзям, батькам, знайомим?
___________________

ЛЕПБУК

     Розмір (можливо, аркуші А4 або декілька аркушів, склеєних разом) та наповнення не регулюю та не обмежую, хочу побачити вашу фантазію.
     Такий вид роботи має назву "ЛЕПБУК". Я буду вчитися разом з вами. Ось інформація з Інтернету (зразки та терія).








___________________

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОБОТИ З БЛАНКАМИ ВІДПОВІДЕЙ У ПРОГРАМІ "КЛАСРУМ"


РЕКОМЕНДАЦИЯ:
1) если варианты ответов находятся в кружочках, значит правильным должен быть один ответ;
2) если в квадратиках - значит правильных два ответа;
3) если нужно выбрать соответствия, значит правильные ответы отмечайте "галочками".

___________________




Немає коментарів:

Дописати коментар