ДОБРИЙ ДЕНЬ, НАШІ ЛЮБІ УЧНІ!
МОЯ ЕЛЕКТРОННА АДРЕСА:
lukashenko15112003@gmail.com
Мій Вайбер 095-533-71-95
Уроки зарубіжної літератури
Урок №1 (частина 7) 21 березня
Тема уроку № 1: Елеонор Портер. "Полліанна". Щирість, мужність та оптимізм героїні твору. Завдання до уроку №1:1) запишіть у робочий зошит дату уроку;2) виконайте усно завдання №1, №3, №4, №6, №7, №8, №12;3) виконайте письмово завдання №5, №9, №10, №11;4) перегляньте відеозавдання 2:https://drive.google.com/file/d/1Vl5-DnUdLNFAdjr707GQjzkS1s0UPKMe/view?usp=sharingДомашнє завдання:1) виконати УСНО завдання №1, сторінка 6 (частина 7).Завдання №2 - ЗА БАЖАННЯМ.
Тема уроку № 1: Елеонор Портер. "Полліанна". Щирість, мужність та оптимізм героїні твору.
Завдання до уроку №1:
1) запишіть у робочий зошит дату уроку;
2) виконайте усно завдання №1, №3, №4, №6, №7, №8, №12;
3) виконайте письмово завдання №5, №9, №10, №11;
4) перегляньте відео
Урок №2 (частина 7) 25 березня
Тема уроку № 2: Елеонор Портер. "Полліанна". Вплив героїні твору на життя міста. Завдання до уроку №2:1) запишіть у робочий зошит дату уроку;2) виконайте усно завдання №3, №4, №6, №8, №10;3) виконайте письмово завдання №1, №2, №9;4) перегляньте відеозавдання 5:https://drive.google.com/file/d/1VsIp9r2juxxa9asFcqgRfMMUxQKrmJAc/view?usp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/1VppT6rNLdnwJPtLoJ9WtA6yJ13NWMCst/view?usp=sharingзавдання 7:https://drive.google.com/file/d/1Vlfz8OpwKI1hXqNySFNvJ3MkGoNzVtKv/view?usp=sharingДомашнє завдання:1) виконайте УСНО завдання №1, сторінка 12 (частина 7).Завдання №2 - ЗА БАЖАННЯМ.
Тема уроку № 2: Елеонор Портер. "Полліанна". Вплив героїні твору на життя міста.
Завдання до уроку №2:
1) запишіть у робочий зошит дату уроку;
2) виконайте усно завдання №3, №4, №6, №8, №10;
3) виконайте письмово завдання №1, №2, №9;
4) перегляньте відео
https://drive.google.com/file/d/1VsIp9r2juxxa9asFcqgRfMMUxQKrmJAc/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1VppT6rNLdnwJPtLoJ9WtA6yJ13NWMCst/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1Vlfz8OpwKI1hXqNySFNvJ3MkGoNzVtKv/view?usp=sharing
Всього найкращого!!!!!!!До зустрічі наступного тижня !!!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок №3 (частина 7) 28 березня
Тема уроку № 3: Елеонор Портер. "Полліанна". Полліанна та її друзі. Ідея радості життя у творі.Завдання до уроку №3:1) запишіть у робочий зошит дату уроку;2) виконайте усно завдання №3, №11;3) виконайте письмово завдання №1, №2, №4, №5, №6 (за бажанням), №8, №9;4) перегляньте відеозавдання 7:https://drive.google.com/file/d/1WKLoykXF_XqND5YGUjyZeZxt_qIrNZBv/view?usp=sharingзавдання 10:https://drive.google.com/file/d/1Vwx8TtzKUFA-ulATx7iBWtdWRMsQD89g/view?usp=sharingДомашнє завдання:1) виконати УСНО завдання №1, сторінка 17-18 (частина 7).
УВАГА, МОЇ ЛЮБІ УЧНІ!Ми свідомо пропускаємо КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ (урок №4), бо виконаємо її у більш зручний для нас час.
Тема уроку № 3: Елеонор Портер. "Полліанна". Полліанна та її друзі. Ідея радості життя у творі.
Завдання до уроку №3:
1) запишіть у робочий зошит дату уроку;
2) виконайте усно завдання №3, №11;
3) виконайте письмово завдання №1, №2, №4, №5, №6 (за бажанням), №8, №9;
4) перегляньте відео
https://drive.google.com/file/d/1WKLoykXF_XqND5YGUjyZeZxt_qIrNZBv/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1Vwx8TtzKUFA-ulATx7iBWtdWRMsQD89g/view?usp=sharing
Урок № 5 (частина 7) 1 квітня
Тема уроку № 5: Класична та сучасна література.Завдання до уроку №5:1) запишіть у робочий зошит дату уроку;2) виконайте усно завдання №5, №7, №10, №11, №12;3) виконайте письмово завдання №1, №3, №6;4) перегляньте відеозавдання 2:https://drive.google.com/file/d/1WORvZeHIZVDi5rYgdGhxwxbgNVbg7s_b/view?usp=sharingзавдання 4:https://drive.google.com/file/d/1WNaD2fNuTdTDaLr-9jv9dLO4Eg6pqUFQ/view?usp=sharingзавдання 8:https://drive.google.com/file/d/1WWhiKgvj92mwA-pbLfG02gsNeajCtOwV/view?usp=sharingДомашнє завдання:1) виконати УСНО завдання №1, сторінка 22 (частина 7);2) завдання №2 (за бажанням).Всього найкращого!!!!!!!До зустрічі наступного тижня !!!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Тема уроку № 5: Класична та сучасна література.
Завдання до уроку №5:
1) запишіть у робочий зошит дату уроку;
2) виконайте усно завдання №5, №7, №10, №11, №12;
3) виконайте письмово завдання №1, №3, №6;
4) перегляньте відео
https://drive.google.com/file/d/1WORvZeHIZVDi5rYgdGhxwxbgNVbg7s_b/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1WWhiKgvj92mwA-pbLfG02gsNeajCtOwV/view?usp=sharing
Урок №6 (частина 7) 4 квітня
Тема уроку № 6: Роальд Дал. Повість-казка "Чарлі і шоколадна фабрика". Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та інших персонажів на казковій фабриці містера Вонки.Завдання до уроку №6:1) запишіть у робочий зошит дату уроку;2) виконайте усно завдання №4, №6, №7, №8;3) виконайте письмово завдання №1, №3;4) перегляньте відеозавдання 2:https://drive.google.com/file/d/1WdjOoV2e2ySbbH2pXKVv057K5y6jOM3s/view?usp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/1Wd8Z-WapRlQabAyNBTqRidbHQ67CciHj/view?usp=sharingзавдання 5:https://drive.google.com/file/d/1WZ1q_qUBtBxTsNhp1DFJ8GgQhGaqJAPW/view?usp=sharingДомашнє завдання:1) виконайте УСНО завдання №1, сторінка 25 (частина 7);2) ЗА БАЖАННЯ виконайте завдання №2, №3.
Тема уроку № 6: Роальд Дал. Повість-казка "Чарлі і шоколадна фабрика". Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та інших персонажів на казковій фабриці містера Вонки.
Завдання до уроку №6:
1) запишіть у робочий зошит дату уроку;
2) виконайте усно завдання №4, №6, №7, №8;
3) виконайте письмово завдання №1, №3;
4) перегляньте відео
https://drive.google.com/file/d/1WdjOoV2e2ySbbH2pXKVv057K5y6jOM3s/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1Wd8Z-WapRlQabAyNBTqRidbHQ67CciHj/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1WZ1q_qUBtBxTsNhp1DFJ8GgQhGaqJAPW/view?usp=sharing
Урок №7 (частина 7) 8 квітня
Тема уроку № 7: Роальд Дал. "Чарлі і шоколадна фабрика". Доброта і щирість головного героя.Завдання до уроку №7:1) запишіть у робочий зошит дату уроку;2) виконайте усно завдання №2, №5, №6, №7, №9, №11, ЗА БАЖАННЯ - №3, №10;3) виконайте письмово завдання №1, №4;4) перегляньте відеозавдання 8:https://drive.google.com/file/d/1WfB4LIp-9K2DqoFKI2qEEBcyp_QuFGYT/view?usp=sharingДомашнє завдання:1) виконайте УСНО завдання №1, сторінка 28 (частина 7);2) ЗА БАЖАННЯ виконайте завдання №2.
Тема уроку № 7: Роальд Дал. "Чарлі і шоколадна фабрика". Доброта і щирість головного героя.
Завдання до уроку №7:
1) запишіть у робочий зошит дату уроку;
2) виконайте усно завдання №2, №5, №6, №7, №9, №11, ЗА БАЖАННЯ - №3, №10;
3) виконайте письмово завдання №1, №4;
4) перегляньте відео
https://drive.google.com/file/d/1WfB4LIp-9K2DqoFKI2qEEBcyp_QuFGYT/view?usp=sharing
Всього найкращого!!!!!!!
До зустрічі наступного тижня !!!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 8 (частина 7) 11 квітня
Тема уроку № 8: УРОК РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ. Роальд Дал. "Чарлі і шоколадна фабрика". Лист літературному персонажеві.Завдання до уроку №8:1) запишіть у робочий зошит дату уроку;2) виконайте усно завдання №3, №5 (за бажання), №8, №9;3) виконайте письмово завдання №1, №2, №4 (за бажання), №7 (за бажання);4) перегляньте відеозавдання 6:https://drive.google.com/file/d/1Wg5_NHKg68xajug3chqle7pwud5PYaE3/view?usp=sharingДомашнє завдання:1) виконайте ПИСЬМОВО завдання №1, сторінка 33 (частина 7);2) завдання №2 (за бажання);3) за нагоди перегляньте художній фільм "Чарлі і шоколадна фабрика":http://baskino.me/films/komedii/4314-charli-i-shokoladnaya-fabrika.html
УВАГА, МОЇ ЛЮБІ УЧНІ!З наступного уроку (п'ятниці, 15 квітня) ми повинні працювати за новими робочими зошитами (частина 8).
Я не наполягаю на тому, щоб ви виконували письмові завдання, якщо немає змоги роздрукувати робочий зошит.
Я надаю вам посилання на РОБОЧИЙ ЗОШИТ :https://drive.google.com/file/d/1LDW6SC5S-ePtzxR1RkSVeUHbEMOSLQZi/view?usp=sharingі на ХРЕСТОМАТІЮ:https://drive.google.com/file/d/18C_dgRXbLBfXj3Pa3QX_yziEhrptTh4s/view?usp=sharing
Тема уроку № 8: УРОК РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ. Роальд Дал. "Чарлі і шоколадна фабрика". Лист літературному персонажеві.
Завдання до уроку №8:
1) запишіть у робочий зошит дату уроку;
2) виконайте усно завдання №3, №5 (за бажання), №8, №9;
3) виконайте письмово завдання №1, №2, №4 (за бажання), №7 (за бажання);
4) перегляньте відео
https://drive.google.com/file/d/1Wg5_NHKg68xajug3chqle7pwud5PYaE3/view?usp=sharing
Урок № 1 (частина 8) 15 квітня
Тема уроку № 1: Туве Янссон. Чарівність художнього світу творів письменниці.Завдання до уроку №1:1) виконайте усно завдання №1, №5, №6, №7, №8, №9, №10, №11;2) перегляньте відеозавдання 2:https://drive.google.com/file/d/1EyzWxgokJj_Q9zqw_hU0oOLRLOzzYsAX/view?usp=sharingзавдання 3:https://drive.google.com/file/d/1Er5lMOzs-sp-qjxjTsOBiqbS7pN1APnf/view?usp=sharingзавдання 4:https://drive.google.com/file/d/1FEighbAvfJmGPLmYmVKzXAondp5baa4c/view?usp=sharingДомашнє завдання:1) виконайте УСНО завдання №1, №2, №3, сторінка 10-14 (частина 8).Всього найкращого!!!!!!!До зустрічі наступного тижня !!!!!!
Тема уроку № 1: Туве Янссон. Чарівність художнього світу творів письменниці.
Завдання до уроку №1:
1) виконайте усно завдання №1, №5, №6, №7, №8, №9, №10, №11;
2) перегляньте відео
завдання 2:
https://drive.google.com/file/d/1EyzWxgokJj_Q9zqw_hU0oOLRLOzzYsAX/view?usp=sharing
завдання 3:
https://drive.google.com/file/d/1Er5lMOzs-sp-qjxjTsOBiqbS7pN1APnf/view?usp=sharing
завдання 4:
https://drive.google.com/file/d/1FEighbAvfJmGPLmYmVKzXAondp5baa4c/view?usp=sharing
Домашнє завдання:
1) виконайте УСНО завдання №1, №2, №3, сторінка 10-14 (частина 8).
Всього найкращого!!!!!!!
До зустрічі наступного тижня !!!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 2 (частина 8) 18 квітня
Тема уроку № 2: Туве Янссон.
Повість-казка
«Маленькі тролі і велика повінь». Сімейні цінності у творі.
Завдання до уроку №2:1) виконайте усно завдання №1, №2, №3, №4, №5, №6 (за бажання), №8 (за бажання), №9;2) перегляньте відеозавдання 7:https://drive.google.com/file/d/1Ef3gAOULYtVSz0S0ZMb_IKQuihNPx6b5/view?usp=sharingДомашнє завдання:1) виконайте УСНО завдання №1 (сторінка 22, частина 8);2) виконайте ПИСЬМОВО завдання №2 (стор. 22-23, частина 8);3) завдання №3 - ЗА БАЖАННЯ.
Тема уроку № 2: Туве Янссон.
Повість-казка
«Маленькі тролі і велика повінь». Сімейні цінності у творі.
«Маленькі тролі і велика повінь». Сімейні цінності у творі.
Завдання до уроку №2:
1) виконайте усно завдання №1, №2, №3, №4, №5, №6 (за бажання), №8 (за бажання), №9;
2) перегляньте відео
завдання 7:
https://drive.google.com/file/d/1Ef3gAOULYtVSz0S0ZMb_IKQuihNPx6b5/view?usp=sharing
Домашнє завдання:
1) виконайте УСНО завдання №1 (сторінка 22, частина 8);
2) виконайте ПИСЬМОВО завдання №2 (стор. 22-23, частина 8);
3) завдання №3 - ЗА БАЖАННЯ.
Урок № 3 (частина 8) 22 квітня
Тема уроку № 3: Туве Янссон. Повість-казка
«Комета прилітає». Художній світ твору.
Завдання до уроку №3:1) виконайте усно завдання №1, №2 (за бажання), №3, №4, №5 (за бажання), №6, №7, №9, №10, №11, №12, №13;2) перегляньте відеозавдання 8:https://drive.google.com/file/d/1EB8h4MoLr1elYf5Xp6zZhXxZZY7gjNJ5/view?usp=sharingДомашнє завдання:1) виконайте УСНО завдання №1 (сторінка 28, частина 8);2) виконайте ПИСЬМОВО завдання №2 (стор. 28, частина 8).Щоб приєднатися до відеозустрічі в Google Meet, натисніть на це посилання: https://meet.google.com/utm-nxfn-zyq
Або відкрийте Meet і введіть цей код: utm-nxfn-zyq
Всього найкращого!!!!!!!До зустрічі наступного тижня !!!!!!
Тема уроку № 3: Туве Янссон. Повість-казка
«Комета прилітає». Художній світ твору.
Завдання до уроку №3:
1) виконайте усно завдання №1, №2 (за бажання), №3, №4, №5 (за бажання), №6, №7, №9, №10, №11, №12, №13;
2) перегляньте відео
завдання 8:
https://drive.google.com/file/d/1EB8h4MoLr1elYf5Xp6zZhXxZZY7gjNJ5/view?usp=sharing
Домашнє завдання:
1) виконайте УСНО завдання №1 (сторінка 28, частина 8);
2) виконайте ПИСЬМОВО завдання №2 (стор. 28, частина 8).
Щоб приєднатися до відеозустрічі в Google Meet, натисніть на це посилання:
https://meet.google.com/utm-nxfn-zyq
Або відкрийте Meet і введіть цей код: utm-nxfn-zyq
Всього найкращого!!!!!!!
До зустрічі наступного тижня !!!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 4 (частина 8)
25 квітня, понеділок
Тема уроку № 4: Туве Янссон. Повість-казка «Комета прилітає». Персонажі твору, утілення в них ідеї доброти, щирості.
Завдання до уроку №4:1) виконайте усно завдання №1, №2 , №3, №4 (за бажання) , №5 (за бажання), №6 (за бажання), №7, №8, №10;2) перегляньте відеозавдання 9:https://drive.google.com/file/d/1DclP4EZk-ZzGls20Nx9-9c3bLEj-87ut/view?usp=sharingДомашнє завдання:1) виконайте УСНО завдання №1 (сторінка 32, частина 8);2) завдання №2 ЗА БАЖАННЯ (стор. 32, частина 8).
Завдання до уроку №4:
1) виконайте усно завдання №1, №2 , №3, №4 (за бажання) , №5 (за бажання), №6 (за бажання), №7, №8, №10;
2) перегляньте відео
завдання 9:
https://drive.google.com/file/d/1DclP4EZk-ZzGls20Nx9-9c3bLEj-87ut/view?usp=sharing
Домашнє завдання:
1) виконайте УСНО завдання №1 (сторінка 32, частина 8);
2) завдання №2 ЗА БАЖАННЯ (стор. 32, частина 8).
Урок № 5 (частина 8)
29 квітня, п'ятниця
Тема уроку № 5: Туве Янссон. «Комета прилітає». Головні цінності героїв повісті-казки.
Завдання до уроку №5:
1) виконайте усно завдання №1, №3, №4 (за бажання) , №5 , №7 (за бажання), №8, №9;2) перегляньте відеозавдання 2:https://drive.google.com/file/d/1D2kcFPezjraLyMtFDsGK-rg9ppBYLKWS/view?usp=sharingзавдання 6:https://drive.google.com/file/d/1DRofYEyC3qou73VZowVdVYDS_MhbOqHX/view?usp=sharingДомашнє завдання:1) виконайте УСНО завдання №1 (сторінка 37, частина 8);2) завдання №2, №3 ЗА БАЖАННЯ (стор. 38, частина 8).Щоб приєднатися до відеозустрічі в Google Meet, натисніть на це посилання: https://meet.google.com/utm-nxfn-zyq Или откройте Meet и введите этот код: utm-nxfn-zyq
УРОК НЕ ЗА РОЗКЛАДОМ, а о 10:00.
Всього найкращого!!!!!!!До зустрічі наступного тижня !!!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1) виконайте усно завдання №1, №3, №4 (за бажання) , №5 , №7 (за бажання), №8, №9;
2) перегляньте відео
завдання 2:
https://drive.google.com/file/d/1D2kcFPezjraLyMtFDsGK-rg9ppBYLKWS/view?usp=sharing
завдання 6:
https://drive.google.com/file/d/1DRofYEyC3qou73VZowVdVYDS_MhbOqHX/view?usp=sharing
Домашнє завдання:
1) виконайте УСНО завдання №1 (сторінка 37, частина 8);
2) завдання №2, №3 ЗА БАЖАННЯ (стор. 38, частина 8).
Щоб приєднатися до відеозустрічі в Google Meet, натисніть на це посилання:
https://meet.google.com/utm-nxfn-zyq
Или откройте Meet и введите этот код: utm-nxfn-zyq
УРОК НЕ ЗА РОЗКЛАДОМ, а о 10:00.
Всього найкращого!!!!!!!
До зустрічі наступного тижня !!!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 4 (частина 7)
2 травня, понеділок
Тема уроку № 4: КОНТРОЛЬНА РОБОТА. Марк Твен, "Пригоди Сома Сойєра". Елеонор Портер, "Полліанна".
Завдання до уроку №4:
1) зайдіть за посиланням і виконайте варіант №1:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc1yHwMIefT1fLOTnrv0ux2QTq_rP2rcVS0_jfLjuJnOWQyog/viewform
2) зайдіть за посиланням і виконайте варіант №2:https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdTXzTj_3EjN9qReWub76cBlv559ouv-azPjrmC_JMIUg8QpQ/viewformДомашнього завдання немає.
2) зайдіть за посиланням і виконайте варіант №2:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdTXzTj_3EjN9qReWub76cBlv559ouv-azPjrmC_JMIUg8QpQ/viewform
Домашнього завдання немає.
Урок № 6 (частина 8)
6 травня, п'ятниця
Тема уроку № 6: Пауль Маар. Повість-казка «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки й фантазії.
Завдання до уроку №6:
1) виконайте усно завдання №2, №3 (за бажання), №4 , №5 , №6 (за бажання), №7, №8 (за бажання) №9;
2) перегляньте чи прослухайте відеозавдання 1:https://drive.google.com/file/d/1CBYBO_PoatvV0uo4OB95TRb3uaiI5i1u/view?usp=sharingДомашнє завдання:1) виконайте УСНО завдання №1 (сторінка 43, частина 8);2) завдання №2, №3 ЗА БАЖАННЯ (стор. 43, частина 8).Щоб приєднатися до відеозустрічі в Google Meet, натисніть на це посилання: https://meet.google.com/yxr-qgdm-fed
Или откройте Meet и введите этот код: yxr-qgdm-fed
УВАГА !!!!УЧНІ 5-В класу!!!Наступного тижня (9-13 травня) чекаю від вас робочі зошити (частина 7).Це можна зробити в будь-який зручний для вас спосіб:1) принести робочий зошит та залишити на столі на першому поверсі;2) сфотографувати всі виконані завдання та надіслати на мою пошту.
2) перегляньте чи прослухайте відео
завдання 1:
https://drive.google.com/file/d/1CBYBO_PoatvV0uo4OB95TRb3uaiI5i1u/view?usp=sharing
Домашнє завдання:
1) виконайте УСНО завдання №1 (сторінка 43, частина 8);
2) завдання №2, №3 ЗА БАЖАННЯ (стор. 43, частина 8).
Щоб приєднатися до відеозустрічі в Google Meet, натисніть на це посилання:
https://meet.google.com/yxr-qgdm-fed
Или откройте Meet и введите этот код:
yxr-qgdm-fed
УВАГА !!!!
УЧНІ 5-В класу!!!
Наступного тижня (9-13 травня)
чекаю від вас робочі зошити (частина 7).
Це можна зробити в будь-який зручний для вас спосіб:
1) принести робочий зошит та залишити на столі на першому поверсі;
2) сфотографувати всі виконані завдання та надіслати на мою пошту.
Факультатив з російської мови
4 травня, середа
Тема уроку: Чередование гласных О/А и согласных звуков в корнях слов.
Завдання до уроку:
1) перегляньте відео-урок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=0CUuaxwCdng&list=PLdc-2V9W81N7hleR0jt-iAIWoZWhg0VTA&index=41
Завдання до уроку:
1) перегляньте відео-урок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=0CUuaxwCdng&list=PLdc-2V9W81N7hleR0jt-iAIWoZWhg0VTA&index=41
2) виконайте вправу для очей, послухайте музику для весняного настрою (Антоніо Вівальді, "ВЕСНА") :
https://www.youtube.com/watch?v=b9aI4mfHnZw
Щоб приєднатися до відеозустрічі в Google Meet, натисніть на це посилання:
https://meet.google.com/yxr-qgdm-fed
Или откройте Meet и введите этот код:
yxr-qgdm-fed
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 7 (частина 8)
9 травня, понеділок
Тема уроку № 7: Пауль Маар. «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Реальне і фантастичне у творі.Завдання до уроку №7:1) виконайте усно завдання №1, №2, №3, №4, №5, №6, №8, №9, №10;2) перегляньте відеозавдання 7:https://docs.google.com/presentation/d/1ByBxSxXs_Z103jtkcl0vGFkJan7GlmCe/edit?usp=sharing&ouid=113463104753566112373&rtpof=true&sd=trueДомашнє завдання:1) виконайте УСНО завдання №2 (Пригадай зміст розділів 1–7 пригодницької повісті Астрід Ліндґрен «Детектив Блюмквіст здобуває славу». За потреби скористайся хрестоматією (с. 72–92),(сторінка 48, частина 8), за бажання - завдання №1, №3.
Факультативне заняття з російської мови11 травня, середаТема уроку: РАЗВИТИЕ СВЯЗНОЙ РЕЧИ. Составление
рассказа о случае из жизни с элементами рассуждения на основе личного опыта.Завдання до уроку:
1) розгляньте таблицю:3) виконайте вправу для очей:https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM 4) послухайте музику для весняного настрою (Мирослав Скорик, "Мелодія") :https://www.youtube.com/watch?v=-VoDMXEysr85) складіть 4-6 речень, зробіть висновок.Щоб приєднатися до відеозустрічі в Google Meet, натисніть на це посилання: https://meet.google.com/oby-niif-nya або відкрийте Meet та введіть цей код: oby-niif-nya
Початок зустрічі о 12:50.
Тема уроку № 7: Пауль Маар. «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Реальне і фантастичне у творі.
Завдання до уроку №7:
1) виконайте усно завдання №1, №2, №3, №4, №5, №6, №8, №9, №10;
2) перегляньте відео
завдання 7:
https://docs.google.com/presentation/d/1ByBxSxXs_Z103jtkcl0vGFkJan7GlmCe/edit?usp=sharing&ouid=113463104753566112373&rtpof=true&sd=true
Домашнє завдання:
1) виконайте УСНО завдання №2 (Пригадай зміст розділів 1–7 пригодницької повісті Астрід Ліндґрен «Детектив Блюмквіст здобуває славу». За потреби скористайся хрестоматією (с. 72–92),
(сторінка 48, частина 8), за бажання - завдання №1, №3.
Факультативне заняття
з російської мови
11 травня, середа
Тема уроку: РАЗВИТИЕ СВЯЗНОЙ РЕЧИ. Составление
рассказа о случае из жизни с элементами рассуждения на основе личного опыта.
Завдання до уроку:
1) розгляньте таблицю:
1) розгляньте таблицю:
3) виконайте вправу для очей:
https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM
4) послухайте музику для весняного настрою (Мирослав Скорик, "Мелодія") :
https://www.youtube.com/watch?v=-VoDMXEysr8
5) складіть 4-6 речень, зробіть висновок.
Щоб приєднатися до відеозустрічі в Google Meet, натисніть на це посилання:
https://meet.google.com/oby-niif-nya
або відкрийте Meet та введіть цей код: oby-niif-nya
Початок зустрічі о 12:50.
Урок № 8 (частина 8)
13 травня, п'ятниця
Тема уроку № 8: Позакласне читання. Астрід Ліндґрен. «Детектив Блюмквіст здобуває славу». Захопливі пригоди персонажів у детективній історії.
Завдання до уроку №8:
1) виконайте усно всі завдання до уроку (САМОСТІЙНЕ ОПРАЦЮВАННЯ);
2) перегляньте відео
завдання 2:
https://drive.google.com/file/d/1BjcNQH_qklzfPmhO_MJKLZUtg5MA3YfQ/view?usp=sharing
завдання 12:
https://drive.google.com/file/d/1BPxXzzcem3qm0tlKvUx-SzwivfVS_Jtw/view?usp=sharing
Домашнє завдання:
1) Пригадайте зміст розділів 11–16 повісті Астрід Ліндґрен «Детектив Блюмквіст здобуває славу». За потреби скористайся хрестоматією (с. 97–110).
Щоб приєднатися до відеозустрічі в Google Meet, натисніть на це посилання:
https://meet.google.com/oby-niif-nya
або відкрийте Meet та введіть цей код: oby-niif-nya
ПОЧАТОК УРОКУ НЕ ЗА РОЗКЛАДОМ, 0 09.20.
УВАГА!!!!!!ДІТИ, ДАЮ ВАМ ПОСИЛАННЯ НА РОБОЧИЙ ЗОШИТ (ОСТАННЯ ЧАСТИНА №9)
https://drive.google.com/drive/folders/1eNPIA6rQyjCuemnwy8LospdPjg0PpR0
УВАГА!!!!!!
ДІТИ, ДАЮ ВАМ ПОСИЛАННЯ
НА РОБОЧИЙ ЗОШИТ
(ОСТАННЯ ЧАСТИНА №9)
https://drive.google.com/drive/folders/1eNPIA6rQyjCuemnwy8LospdPjg0PpR0
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 1 (частина 9)
16 травня, понеділок
Тема уроку № 1:
Позакласне читання.
Астрід Ліндґрен. «Детектив Блюмквіст здобуває славу».
Завдання до уроку №1:1) виконайте усно завдання №1, №2, №3, №5, №6, №7, №8, №9, №10, №11, №13, №14;2) перегляньте відеозавдання 4:https://drive.google.com/file/d/1gM08YQhGoPH5ZuBAZlUFquF2NokqELXR/view?usp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/1gPmjJTEoyjUzjtRNAIg93ZjcSSRap--V/view?usp=sharingзавдання 12:https://drive.google.com/file/d/1NEgC0CyK7b1P3g4TIUe3UfSINDMmj0Ss/view?usp=sharingДомашнє завдання: 1) пригадайте зміст пригодницької повісті Астрід Ліндґрен «Детектив Блюмквіст здобуває славу». За потреби скористайтесь хрестоматією.
Факультативне заняття з російської мови18 травня, середаТема уроку: Словосочетание и предложение. Виды предложений по цели высказывания и эмоциональной окраске.
Завдання до уроку: 1) повторіть значення понять "СЛОВОСОЧЕТАНИЕ" (СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ) і "ПРЕДЛОЖЕНИЕ" (РЕЧЕННЯ);2) виконайте тренувальні вправи у програмі LearningApps:https://learningapps.org/23227623https://learningapps.org/15900454https://learningapps.org/7297177https://learningapps.org/38894953) підведіть підсумки, виконавши вправу "ЗАКІНЧИ РЕЧЕННЯ":Теперь я знаю, что ... /Тепер я знаю, що ...Мне было интересно ... /Мені було цікаво ...Меня удивило ... /Мене здивувало ...
Тема уроку № 1:
Позакласне читання.
Астрід Ліндґрен. «Детектив Блюмквіст здобуває славу».
Астрід Ліндґрен. «Детектив Блюмквіст здобуває славу».
Завдання до уроку №1:
1) виконайте усно завдання №1, №2, №3, №5, №6, №7, №8, №9, №10, №11, №13, №14;
2) перегляньте відео
завдання 4:
https://drive.google.com/file/d/1gM08YQhGoPH5ZuBAZlUFquF2NokqELXR/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1gPmjJTEoyjUzjtRNAIg93ZjcSSRap--V/view?usp=sharing
завдання 12:
https://drive.google.com/file/d/1NEgC0CyK7b1P3g4TIUe3UfSINDMmj0Ss/view?usp=sharing
Домашнє завдання:
1) пригадайте зміст пригодницької повісті Астрід Ліндґрен «Детектив Блюмквіст здобуває славу».
За потреби скористайтесь хрестоматією.
Факультативне заняття
з російської мови
18 травня, середа
Тема уроку: Словосочетание и предложение. Виды предложений по цели высказывания и эмоциональной окраске.
Завдання до уроку:
1) повторіть значення понять "СЛОВОСОЧЕТАНИЕ" (СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ) і "ПРЕДЛОЖЕНИЕ" (РЕЧЕННЯ);
2) виконайте тренувальні вправи у програмі LearningApps:
https://learningapps.org/23227623
https://learningapps.org/15900454
https://learningapps.org/7297177
https://learningapps.org/3889495
3) підведіть підсумки, виконавши вправу "ЗАКІНЧИ РЕЧЕННЯ":
Теперь я знаю, что ... /Тепер я знаю, що ...
Мне было интересно ... /Мені було цікаво ...
Меня удивило ... /Мене здивувало ...
Урок № 2 (частина 9)
20 травня, п'ятниця
Тема уроку № 2:
УРОК РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ.
Написання есе за афоризмами.
Завдання до уроку №2:
1) виконайте усно завдання №1, №2, №4 , №5 , №6 , №7;
2) виконайте письмово завдання 8;
3 )перегляньте відео
Написання есе за афоризмами.
Завдання до уроку №2:
1) виконайте усно завдання №1, №2, №4 , №5 , №6 , №7;
2) виконайте письмово завдання 8;
3 )перегляньте відео
завдання 3:
https://drive.google.com/file/d/1g52ASQ_DtJmbhsQT9vnUHMH4etwaT21l/view?usp=sharing
завдання 5:
https://docs.google.com/presentation/d/1g186aGxeEuCIuhvXePVHdl715iSSr8pn/edit?usp=sharing&ouid=113463104753566112373&rtpof=true&sd=true
Домашнє завдання:1)
Підготуйся до контрольної роботи, виконавши завдання (стор. 11-12).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання:
1)
Підготуйся до контрольної роботи, виконавши завдання (стор. 11-12).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 3 (частина 9)
23 травня, понеділок
Тема уроку № 3: КОНТРОЛЬНА РОБОТА. Сучасна література. У колі добрих героїв.Завдання до уроку №3:1) підготуйся до контрольної роботи, виконавши завдання:* віднови в пам’яті інформацію (КЛАСИЧНІ ТЕКСТИ, СУЧАСНІ ТЕКСТИ);
* повтори визначення (ПЕРСОНАЖ, ГОЛОВНИЙ ГЕРОЙ, ФАНТАСТИКА, КОМІЧНЕ В ЛІТЕРАТУРІ, ДЕТЕКТИВ, ПРИГОДНИЦЬКА ЛІТЕРАТУРА) (стор. 11-12);2) перейди за посиланням та виконай контрольну роботу в додатку Google ClassRoom:1 варіантhttps://docs.google.com/forms/d/1pavmjhwODf3iga8CxgL9CMi1Cy5m_uGmtBceZ8tiWkY/edit2 варіантhttps://docs.google.com/forms/d/14xbyvxE9To4sNjFTdQDYZh7yp53Gx91uhmGO65VClJo/editДомашнє завдання:1) підготуйся до пресконференції літературних героїв.
Для участі в заході необхідно заздалегідь визначити роль, яку будеш виконувати саме ти — ведучого, героя чи журналіста (стор. 13).
Початок уроку об 11:00.Чтобы присоединиться к видеовстрече в Google Meet, нажмите на эту ссылку: https://meet.google.com/tzk-izeo-uvr Или откройте Meet и введите этот код: tzk-izeo-uvr
Факультативне заняття з російської мови25 травня, середаТема уроку: Главные и второстепенные члены предложения. Распространённые и нераспространённые предложения. (Головні і другорядні члени речення. Поширені і непоширені речення). Завдання до уроку:1) розгляньте таблиці:
Тема уроку № 3: КОНТРОЛЬНА РОБОТА. Сучасна література. У колі добрих героїв.
Завдання до уроку №3:
1) підготуйся до контрольної роботи, виконавши завдання:
* віднови в пам’яті інформацію (КЛАСИЧНІ ТЕКСТИ, СУЧАСНІ ТЕКСТИ);* повтори визначення (ПЕРСОНАЖ, ГОЛОВНИЙ ГЕРОЙ, ФАНТАСТИКА, КОМІЧНЕ В ЛІТЕРАТУРІ, ДЕТЕКТИВ, ПРИГОДНИЦЬКА ЛІТЕРАТУРА) (стор. 11-12);
2) перейди за посиланням та виконай контрольну роботу в додатку Google ClassRoom:
1 варіант
https://docs.google.com/forms/d/1pavmjhwODf3iga8CxgL9CMi1Cy5m_uGmtBceZ8tiWkY/edit
2 варіант
https://docs.google.com/forms/d/14xbyvxE9To4sNjFTdQDYZh7yp53Gx91uhmGO65VClJo/edit
Домашнє завдання:
1) підготуйся до пресконференції літературних героїв.Для участі в заході необхідно заздалегідь визначити роль, яку будеш виконувати саме ти — ведучого, героя чи журналіста (стор. 13).
Початок уроку об 11:00.
Чтобы присоединиться к видеовстрече в Google Meet, нажмите на эту ссылку:
https://meet.google.com/tzk-izeo-uvr
Или откройте Meet и введите этот код: tzk-izeo-uvr
Факультативне заняття
з російської мови
25 травня, середа
Тема уроку: Главные и второстепенные члены предложения. Распространённые и нераспространённые предложения. (Головні і другорядні члени речення. Поширені і непоширені речення).
Завдання до уроку:
1) розгляньте таблиці:
2) виконайте тренувальні вправи у програмі LearningApps:https://learningapps.org/10404366https://learningapps.org/7955663https://learningapps.org/1646063https://learningapps.org/1653370https://learningapps.org/702808https://learningapps.org/1392484https://learningapps.org/1645932https://learningapps.org/3854421
https://learningapps.org/1158506https://learningapps.org/1336642https://learningapps.org/2340038https://learningapps.org/1624589https://learningapps.org/1330818https://learningapps.org/2113511https://learningapps.org/4038155https://learningapps.org/2574861
https://learningapps.org/4716194https://learningapps.org/2552204https://learningapps.org/4042638https://learningapps.org/2167695https://learningapps.org/7171766https://learningapps.org/7808232https://learningapps.org/5943274https://learningapps.org/5668544https://learningapps.org/7787004https://learningapps.org/1063601
3) підведіть підсумки, виконавши вправу "ЗАКІНЧИ РЕЧЕННЯ":Теперь я знаю, что ... /Тепер я знаю, що ...Мне было интересно ... /Мені було цікаво ...Меня удивило ... /Мене здивувало ...
2) виконайте тренувальні вправи у програмі LearningApps:
https://learningapps.org/10404366
https://learningapps.org/7955663
https://learningapps.org/1646063
https://learningapps.org/1653370
https://learningapps.org/702808
https://learningapps.org/1392484
https://learningapps.org/1645932
https://learningapps.org/3854421
https://learningapps.org/1158506
https://learningapps.org/1336642
https://learningapps.org/2340038
https://learningapps.org/1624589
https://learningapps.org/1330818
https://learningapps.org/2113511
https://learningapps.org/4038155
https://learningapps.org/2574861
https://learningapps.org/4716194
https://learningapps.org/2552204
https://learningapps.org/4042638
https://learningapps.org/2167695
https://learningapps.org/7171766
https://learningapps.org/7808232
https://learningapps.org/5943274
https://learningapps.org/5668544
https://learningapps.org/7787004
https://learningapps.org/1063601
3) підведіть підсумки, виконавши вправу "ЗАКІНЧИ РЕЧЕННЯ":
Теперь я знаю, что ... /Тепер я знаю, що ...
Мне было интересно ... /Мені було цікаво ...
Меня удивило ... /Мене здивувало ...
Урок № 4 (частина 9)
27 травня, п'ятниця
Тема уроку № 4: Пресконференція літературних героїв. Завдання до уроку №4:
1) виконайте усно завдання №1, №2, №4 , №5 , №6;
2) перегляньте відеозавдання 3:https://drive.google.com/file/d/1fyajzClL9zAFDU0nvmPkrMA0AOAMiuKT/view?usp=sharingДомашнє завдання:1) ЗА БАЖАННЯ виконай завдання усно (стор. 16).
Тема уроку № 4: Пресконференція літературних героїв.
Завдання до уроку №4:
1) виконайте усно завдання №1, №2, №4 , №5 , №6;
2) перегляньте відео
1) виконайте усно завдання №1, №2, №4 , №5 , №6;
2) перегляньте відео
завдання 3:
https://drive.google.com/file/d/1fyajzClL9zAFDU0nvmPkrMA0AOAMiuKT/view?usp=sharing
Домашнє завдання:
1) ЗА БАЖАННЯ виконай завдання усно (стор. 16).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 5 (частина 9)
30 травня, понеділок
Тема уроку № 5:
Літературна гра «Хто найрозумніший».Перший тур «Ілюстрації»
Другий тур "Бліц"Третій тур "Цитати"Четвертий тур "Біографії"
Чтобы присоединиться к видеовстрече в Google Meet, нажмите на эту ссылку: https://meet.google.com/sxc-abdx-nie Или откройте Meet и введите этот код: sxc-abdx-nie
Тема уроку № 5:
Літературна гра «Хто найрозумніший».
Перший тур «Ілюстрації»
Другий тур "Бліц"
Третій тур "Цитати"
Четвертий тур "Біографії"
Чтобы присоединиться к видеовстрече в Google Meet, нажмите на эту ссылку:
https://meet.google.com/sxc-abdx-nie
Или откройте Meet и введите этот код:
sxc-abdx-nie
Урок № 7 (частина 9)
3 червня, п'ятниця
Тема уроку № 7: Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. Завдання до уроку №7:
1) виконайте усно завдання №1, №2, №3 , №5 , №6, №7, №8;
2) перегляньте відеозавдання 4:https://drive.google.com/file/d/1dfAtwqNcd-W_9SjQpiiXKWXecYO4-7HQ/view?usp=sharing
Тема уроку № 7: Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.
Завдання до уроку №7:
1) виконайте усно завдання №1, №2, №3 , №5 , №6, №7, №8;
2) перегляньте відео
1) виконайте усно завдання №1, №2, №3 , №5 , №6, №7, №8;
2) перегляньте відео
завдання 4:
https://drive.google.com/file/d/1dfAtwqNcd-W_9SjQpiiXKWXecYO4-7HQ/view?usp=sharing
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 6 (частина 9)
6 червня, понеділок
Тема уроку № 6:
Екранізації улюблених казок.
Завдання до уроку №6:1) виконайте усно завдання №1, №2, №4 , №5 , №6, №7, №9;2) перегляньте відеозавдання 3:https://drive.google.com/file/d/1eLWkEFXgYRfCuDzo2QGJJArSU5ce7_Vz/view?usp=sharingзавдання 8:
Тема уроку № 6:
Екранізації улюблених казок.
Завдання до уроку №6:
Завдання до уроку №6:
1) виконайте усно завдання №1, №2, №4 , №5 , №6, №7, №9;
2) перегляньте відео
завдання 3:
https://drive.google.com/file/d/1eLWkEFXgYRfCuDzo2QGJJArSU5ce7_Vz/view?usp=sharing
завдання 8:
https://drive.google.com/file/d/1diHNSJcbvDo8btpBWIrr7PTkyH93Hj__/view?usp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/1dqoxe3DEFZ8VUfl7TX5Tjn7TfOw_P4oE/view?usp=sharing
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
https://drive.google.com/file/d/1diHNSJcbvDo8btpBWIrr7PTkyH93Hj__/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1dqoxe3DEFZ8VUfl7TX5Tjn7TfOw_P4oE/view?usp=sharing
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Урок зарубіжної літератури №8 (частини 5-6)
4 лютого, п'ятницяТема уроку № 8: Ернест Сетон-Томпсон. "Снап". Розкриття художніх образів у подіях твору.Завдання до уроку №8:1) запишіть у робочий зошит дату уроку;2) виконайте усно завдання №3, №4, №7, №10, №12;3) виконайте письмово завдання №1, №2, №5, №6, №8, №11;4) перегляньте відеозавдання 9:https://drive.google.com/file/d/16WL6aJO-9a8sABxGebJT0N7zv6NACAFr/view?usp=sharingДомашнє завдання:1) сторінка 42 (частини 5-6).
4 лютого, п'ятниця
Тема уроку № 8: Ернест Сетон-Томпсон. "Снап". Розкриття художніх образів у подіях твору.
Завдання до уроку №8:
1) запишіть у робочий зошит дату уроку;
2) виконайте усно завдання №3, №4, №7, №10, №12;
3) виконайте письмово завдання №1, №2, №5, №6, №8, №11;
4) перегляньте відео
Урок зарубіжної літератури №7
(частини 5-6)
31 січня, понеділок
Тема уроку № 7: Ернест Сетон-Томпсон. "Снап". Утвердження любові до всього живого.
Завдання до уроку №7:
1) запишіть у робочий зошит дату уроку;
2) виконайте усно завдання №4, №7, №8, №12;
3) виконайте письмово завдання №1, №2, №5, №10, №11;
4) перегляньте відео
завдання 3:
завдання 6:
завдання 9:
https://docs.google.com/presentation/d/16X1soxQbdmG9vb3GPmwaWklMPvFsSpUi/edit?usp=sharing&ouid=113463104753566112373&rtpof=true&sd=true
Домашнє завдання:
1) сторінка 36 (частини 5-6).
Урок зарубіжної літератури №6
(частини 5-6)
28 січня, п'ятниця
Тема уроку № 6: Ернест Сетон-Томпсон. Оповідання "Снап". Авторські спостереження за світом природи.
Завдання до уроку №6:
1) запишіть у робочий зошит дату уроку;
2) виконайте усно завдання №3, №4, №5, №6, №8, №11;
3) виконайте письмово завдання №2, №9;
4) перегляньте відео
завдання 1:
https://drive.google.com/file/d/167yjCqNVjQslu1LULjBSEJIF_kVHkQT9/view?usp=sharing
завдання 7:
https://drive.google.com/file/d/16EtKEHiTLBevPifzw3stOrZhd7XzHSHI/view?usp=sharing
завдання 10:
Домашнє завдання:
1) сторінка 32 (частини 5-6).
Урок зарубіжної літератури №12 (частини 1-2)
15 жовтня, п'ятниця
Тема уроку № 12: Олександр Пушкін. Вступ до поеми "Руслан і Людмила".
Завдання до уроку:
1) напишіть в робочому зошиті дату уроку;
2) виконайте усно завдання №3, №5, №7, №10, №12, №13;
3) виконайте письмово завдання №2, №4, №9;
4) перегляньте відео
завдання №5:
https://drive.google.com/file/d/1k09HGB70j0uU0aIrjkIW9uwEKje7rTml/view?usp=sharing
завдання №6:
https://drive.google.com/file/d/187k4sQFHKw13Gwu9h8TC-aBSBTzI2aTq/view?usp=sharing
БРЕГ - поетична форма від слова БЕРЕГ
ВИТЯЗЬ - хоробрий воїн, герой, богатир
ДОЛ - долина, рівна плоска місцевість, розташована між горбами чи горами.
ЛУКОМОР'Є - затока, вигин морського берега.
СМАРАГД - дорогоцінний камінь, забарвлений в трав'янисто-зелений колір.
СТУПА - дерев'яний, керамічний посуд, ручний посуд; в міфологічних віруваннях слов'ян - магічний атрибут, наприклад, в ступі літає Баба Яга.
ЧРЕДА - поетичне від ЧЕРЕДА, ряд, низка, ланцюжок, колона, шеренга.
ЧАХНУТИ - втрачати сили, здоров'я, ставати чахлим.
завдання №8: послухайте уривок прологу поеми О. Пушкіна "Руслан і Людмила" мовою оригіналу (за посиланням):
https://www.youtube.com/watch?v=BGtoz4JBVxA
завдання №11:
https://drive.google.com/file/d/1laN0QJxTJgTdBrPircbAFbOcJ6MMG17N/view?usp=sharing
Домашнє завдання:
1) підготуйте виразне читання (напам'ять) вступу до поеми "Руслан і Людмила" (стор. 66).
ОНЛАЙН-УРОК о 12:00 год.
Щоб приєднатися до відеозустрічі в Google Meet, натисніть на це посилання:
https://meet.google.com/trh-sxsw-puw
Урок зарубіжної літератури № 13 (частини 1-2)
25 жовтня, понеділок
Тема уроку № 13: Урок виразного читання.
Перевірка домашнього завдання:
вивчений напам'ять вступ до поеми О. Пушкіна "Руслан і Людмила" запишіть на відео та надішліть мені на Вайбер (мій номер 095-533-71-95).
Завдання до уроку № 13:
1) напишіть в робочому зошиті дату уроку;
2) виконайте усно завдання №3, №7, №9;
3) виконайте письмово завдання №1, №8;
4) перегляньте відео до уроку:
завдання 2:
завдання 4:
завдання 5:
Домашнє завдання:
1) сторінка 69 (урок № 13).
Урок зарубіжної літератури № 14 (частини 1-2)
29 жовтня, п'ятниця
Тема уроку № 14:О. Пушкін. "Казка про рибака та рибку". Фольклорні та літературні елементи у творі. Система образів.
Завдання до уроку № 14:
1) напишіть в робочому зошиті дату уроку;
2) виконайте усно завдання №2, №6, №10, №12;
3) виконайте письмово завдання №1, №4, №7, №8, №9, №11;
4) перегляньте відео до уроку:
завдання 3:
завдання 8:
Домашнє завдання:
1) сторінка 75 (урок № 14).
ОНЛАЙН-УРОК відбудеться в п'ятницю, 29 жовтня, о 12:00 год.
Щоб приєднатися до відеозустрічі в Google Meet, натисніть на це посилання:
https://meet.google.com/ean-iozu-jgt
Урок зарубіжної літератури № 15 (частини 1-2)
1 листопада, понеділок
Тема уроку № 15: Ганс Крістіан Андерсен. "Соловей". Протиставлення "справжнього" і "штучного" в казці.
Завдання до уроку:
1) напишіть в робочому зошиті дату уроку;
2) виконайте усно завдання №3, №4, №9, №10, №11, №12;
3) виконайте письмово завдання №1, №5, №7;
4) перегляньте відео:
завдання №2
https://drive.google.com/file/d/17J2Sd0z_s9IN3arIsr9fgdffvFRDsMan/view?usp=sharing
завдання №6
Завдання № 8
Домашнє завдання:
1) стор. 82 (частини 1-2).
Урок зарубіжної літератури № 16 (частини 1-2)
5 листопада, понеділок
Тема уроку № 16: Г. К. Андерсен. "Соловей". Соловей як утілення сили природи і мистецтва.
Завдання до уроку:
1) запишіть у робочому зошиту дату уроку;
2) виконайте усно завдання №2, №4, №6, №8, №12, №13, №16;
3) виконайте письмово завдання №1, №3, №5, №10, №14;
4)_ перегляньте відео:
завдання 7
завдання 9
https://www.youtube.com/watch?v=wQYH54U2ZdU
завдання 11
Домашнє завдання:
1) стор. 87 (частини 1-2).
ОНЛАЙН-УРОК відбудеться в п'ятницю, 5 листопада, о 12:00 год.
Щоб приєднатися до відеозустрічі в Google Meet, натисніть на це посилання:
https://meet.google.com/txm-fxrm-ywq
Урок зарубіжної літератури № 1 (частини 3-4)
8 листопада, понеділок
Тема уроку № 1: Г. К. Андерсен. "Непохитний олов'яний солдатик. Утвердження сили кохання й відданості в казці.
Завдання до уроку:
1) запишіть у робочий зошит дату уроку;
2) виконайте усно завдання №6, №8, №9, №11;
3) виконайте письмово завдання №2, №3, №4, №10;
4) перегляньте відео, біографію Андерсена (за посиланням):
https://drive.google.com/file/d/17J2Sd0z_s9IN3arIsr9fgdffvFRDsMan/view?usp=sharing
5) перегляньте відео:
завдання 1
завдання 5
завдання 7
https://meet.google.com/cwr-qdzg-gqn
Урок зарубіжної літератури № 2 (частини 3-4)
12 листопада, п'ятниця
Тема уроку № 2: Оскар Вайльд. Казка "Хлопчик-зірка". Казкові персонажі, основний конфлікт твору.
Завдання до уроку:
1) запишіть у робочий зошит дату уроку;
2) виконайте усно завдання №2, №4, №6, №7, №8, №9, №19, №11;
3) виконайте письмово завдання №3;
4) перегляньте відео до
завдання №1
завдання №5
https://drive.google.com/file/d/14EDlsJupxrZ0MPadHvxq1TF1u0BUY2NL/view?usp=sharing
ЗІРКА - небесне тіло, що являє собою скупчення розжарених газів. Найближча до Землі зірка - Сонце.
Для багатьох народів ЗІРКА - це особливий символ.
У християнстві - знак царства Христа.
Пентаграма (п'ятикутна ЗІРКА) - символ досконалої людини.
Малюнок Леонардо да Вінчі (приблизно 1490 рік).
Коло із ЗІРОК часто символізує єдність.
За європейськими легендами, кожен має свою ЗІРКУ, що загорається на небі, коли людина народжується.
Вважалось, що ЗІРКА, яка падає, - це ангел, котрий поспішає на Землю, щоб подарувати душу щойно народженій дитині.
Домашнє завдання:
стор. 7 (частини 3-4).
Урок зарубіжної літератури № 3 (частини 3-4)
15 листопада, понеділок
Тема уроку № 3: Оскар Вайльд. "Хлопчик-зірка". Символічний зміст назви твору. Еволюція образу головного героя.
Завдання до уроку:
1) запишіть у робочий зошит дату уроку;
2) виконайте усно завдання №3, №4, №5, №6, №8, №10, №11, №12, №13;
3) виконайте письмово завдання №1, №2, №9;
4) перегляньте відео
завдання №7:
Хвилинки релаксу:
https://drive.google.com/file/d/13MyGYNWfoW31afqzV4PmarVlZIEQXcQL/view?usp=sharing
стор. 12 (частини3-4).
ОНЛАЙН-УРОК відбудеться в понеділок, 15 листопада, об 11:05.
Щоб приєднатися до відеозустрічі в Google Meet, натисніть на це посилання:
https://meet.google.com/onj-vzef-xmk Урок зарубіжної літератури № 4 (частини 3-4)
19 листопада, п'ятниця
Тема уроку № 4: Урок розвитку мовлення. Написання твору за прислів'ям.
Завдання до уроку:
1) запишіть у робочий зошит дату уроку;
2) перегляньте відео до завдання №1:
https://drive.google.com/file/d/14YMuvJpgoV2QRwl_m4aZ-gdK9uiVJnbq/view?usp=sharing
3) виконайте усно завдання №2, №3, №4, №5;
4) хвилинка релаксу:
https://drive.google.com/file/d/13NeqhByqICdhqp08EJ27tLUqWVskYeV_/view?usp=sharing
5) виконайте письмово завдання №6.
Домашнє завдання:
стор. 16 (частини 3-4).
Урок зарубіжної літератури № 5 (частини 3-4)
22 листопада, понеділок
Тема уроку № 5: Постать Льюїса Керролла. Повість-казка "Аліса в Країні Див".
Завдання до уроку:
1) запишіть у робочий зошит дату уроку;
2) виконайте усно завдання №2, №4, №5, №6, №10;
3) виконайте письмово завдання №1, №7, №8;
4) перегляньте відео
завдання 2:
https://drive.google.com/file/d/14YwQygxtnN8H8-hnDQ4IGDET4Rr-iI9z/view?usp=sharing
завдання 3:
завдання 7:
завдання 9:
https://docs.google.com/presentation/d/14cQcacDPAjYFEe8kncePTKc7tEluzj0x/edit?usp=sharing&ouid=113463104753566112373&rtpof=true&sd=true
https://docs.google.com/presentation/d/14cQcacDPAjYFEe8kncePTKc7tEluzj0x/edit?usp=sharing&ouid=113463104753566112373&rtpof=true&sd=true
Хвилинка релаксу:
Домашнє завдання:
стор. 23 (частини 3-4).
Урок зарубіжної літератури № 6 (частини 3-4)
26 листопада, п'ятниця
Тема уроку № 6: Творча історія повісті-казки Льюїса Керролла "Аліса в Країні Див".
Завдання до уроку:
1) запишіть у робочий зошит дату уроку;
2) виконайте усно завдання №4, №5, №7, №8;
3) виконайте письмово завдання №1, №2;
4) перегляньте відео
завдання 3:
завдання 6:
Домашнє завдання:
стор. 30 (частини 3-4).
Урок зарубіжної літератури № 7 (частини 3-4)
29 листопада, понеділок
Тема уроку № 7: Образ Аліси, світ її уяви й захопливі пригоди в повісті-казці Льюїса Керролла "Аліса в Країні Див".
Завдання до уроку:
1) запишіть у робочий зошит дату уроку;
2) виконайте усно завдання №5, №7, №8, №10, №12, №13;
3) виконайте письмово завдання №1, №2, №4, №6, №11;
4) перегляньте відео
завдання 3:
завдання 9:
https://drive.google.com/file/d/14lefTYRGOBe0MFsJrQqwzY2ihMdRqZf7/view?usp=sharing
Хвилинка релаксу:
https://drive.google.com/file/d/13VGkNlawUnyn9Ft-HXAg6uxfcD2rNnl4/view?usp=sharing
Домашнє завдання:
стор. 39 (частини 3-4).
Урок зарубіжної літератури № 8 (частини 3-4)
3 грудня, п'ятниця
Тема уроку № 8: Персонажі, які оточують Алісу в повісті-казці Льюїса Керролла.
Завдання до уроку:
1) запишіть у робочий зошит дату уроку;
2) виконайте усно завдання №5, №6, №7, №8, №10;
3) виконайте письмово завдання №1, №2, №3, №4, №9;
4) перегляньте відео
завдання 5:
https://drive.google.com/file/d/14wU2w48F6hT4HnxnfKbqiFr0_V0oP0Ff/view?usp=sharing
завдання 6:
Домашнє завдання:
стор. 43 (частини 3-4).
Урок зарубіжної літератури № 9 (частини 3-4)
6 грудня, понеділок
Тема уроку № 9: Організація повісті-казки Льюїса Керролла "Аліса в Країні Див" як гри.
Завдання до уроку:
1) запишіть у робочий зошит дату уроку;
2) виконайте усно завдання №9;
3) виконайте письмово завдання №1, №2, №4, №5, №6, №8;
4) перегляньте відео
завдання 3:
завдання 7:
https://docs.google.com/presentation/d/151u2Cy4kI3shJvQCv0CXv_5hH5T45ksS/edit?usp=sharing&ouid=113463104753566112373&rtpof=true&sd=trueДомашнє завдання:
стор. 47 (частини 3-4).
Урок зарубіжної літератури № 10 (частини 3-4)
10 грудня, п'ятниця
Тема уроку № 10: Льюїс Керролл. "Аліса в Країні Див". Гра "Впізнай героя".
Завдання до уроку:
1) запишіть у робочий зошит дату уроку;
2) виконайте усно завдання №3, №7, №8;
3) виконайте письмово завдання №1, №5, №6;
4) перегляньте відео
завдання 2:
Домашнє завдання:
стор. 52 (частини 3-4).
Уроки зарубіжної літератури № 11, 12 (частини 3-4)
13 грудня, понеділок
Тема уроку № 11: Ліна Костенко. "Затишно дітям в пазусі казок..."
Завдання до уроку №11:
1) запишіть у робочий зошит дату уроку;
2) виконайте усно завдання №4, №5, №8, №9;
3) виконайте письмово завдання №2, №6, №7;
4) перегляньте відео
завдання 1:
завдання 3:
Тема уроку № 12: Персоніфікація літературних героїв.
Завдання до уроку №12:
1) запишіть у робочий зошит дату уроку;
2) виконайте усно завдання №2, №3.
Домашнє завдання:
стор. 60 (частини 3-4).
Адміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити