Вітаю вас, наші любі учні!
ДОДАТКОВІ ТЕСТИ З РОС. МОВИ
https://docs.google.com/forms/d/1FPhYJsGj0hBIXTeHhO5-1ZguKN_ckg_-UyRdtRPT8XA/edit
https://docs.google.com/forms/d/1f7Ct9vdwaSrU2c8gCG_sBSGwNBsWdmx-1zjaO1bEUuE/edit
Уроки зарубіжної літератури для учнів 9-А класу
(21 та 22 березня)
Теми уроків: Зміни в драматургії кінця ХІХ-початку ХХ століть. "Нова драма", ібсенізм.
Генрік Ібсен (1828-1906). Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. "Ляльковий дім" як соціально-психологічна драма.
Завдання до уроків:
1) запишіть в робочий зошит дати і теми уроків;
2) опрацюйте матеріал підручника (стор. 233-240);
3) випишіть в робочий зошит літературознавчі терміни "аналітична п'єса", соціально-психологічна драма", "зовнішня дія", внутрішня дія", "підтекст";
4) дайте письмову відповідь на запитання №3 (стор. 236).
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
Бережіть себе!!!!!!!
До зустрічі !!!!!!
Уроки російської мови (24 березня)
для учнів 9-А класу,
9-Б класу
Теми уроків: Бессоюзные сложные предложения. Смысловые отношения между частями БСП.
Завдання до уроків:
1) запишіть дати і теми уроків;
2) опрацюйте матеріал параграфу №32 (стр. 172-173);
3) розгляньте розділові знаки у вправі №187;
4) перекладіть текст із впр. №188
запишіть переклад, використовуючи складні безсполучникові речення (БСП).
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
Бережіть себе !!!!!
До зустрічі наступного тижня !!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Уроки зарубіжної літератури для учнів 9-А класу
(28 та 29 березня)
Теми уроків: Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої). Композиція п’єси. Образна система. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу.
Суперечливий образ Нори – головної героїні п’єси. Неоднозначність її вчинків.
Завдання до уроків:
1) запишіть в робочий зошит дати і теми уроків;
2) опрацюйте матеріал підручника (стор. 250-252);
3) прочитайте текст п'єси "Ляльковий дім" (за вашим вибором):
* на 5-6 балів уривок із п'єси (стор. 241-250);
* на 10-12 балів - читайте за посиланням повний текст
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=85
4) дайте відповідь ПИСЬМОВО на будь-яке запитання (№1-5, стор. 252).
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
Уроки російської мови (31 березня)
для учнів 9-А класу,
9-Б класу
Теми уроків: Знаки препинания в бессоюзных сложных предложениях (БСП).
Завдання до уроків:
1) запишіть дати и теми уроків;
2) опрацюйте матеріал параграфу №33 (стор. 178);
3) УСНО розгляньте розділові знаки у вправах №193, №195;
4) виконайте ПИСЬМОВО впр. №197;
5) опрацюйте матеріал параграфу №34 (стор. 182-183);
6) УСНО розгляньте розділові знаки у вправах №198, №199;
7) випишіть із вправи №199
речення №1, №4 (дівчата 9-А и 9-Б класів)
речення №2, №3 (хлопці 9-А и 9-Б класів)
числа запишіть словами,
підкресліть граматичні основи,
побудуйте схеми цих речень.
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
Бережіть себе !!!!!
До зустрічі наступного тижня !!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Уроки зарубіжної літератури для учнів 9-А класу
(4 та 5 квітня)
Теми уроків: Бернард Шоу (1856-1950). Особливості світогляду Б. Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п'єсі "Пігмаліон".
Динаміка образу Елайзи Дулітл. Ідеї "одухотворення" людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови.
Завдання до уроків:
1) запишіть в робочий зошит дати і теми уроків;
2) опрацюйте матеріал підручника (стор. 253-259);
3) випишіть у зошит термін "інтелектуальна драма" (стор. 257);
3) перегляньте відео-урок (за посиланням):
https://www.youtube.com/watch?v=y8pczjGwtPw&list=PLzuFBlG0Y1yvLQJvU6S-hsQFRM9TD2Tx6&index=12
4) прочитайте уривок п'єси "Пігмаліон" (стор. 260-267 )
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
Уроки російської мови (7 квітня)
для учнів 9-А класу,
9-Б класу
Теми уроків: Знаки препинания в бессоюзных сложных предложениях (БСП).
Синонимия бессоюзных и союзных сложных предложений.
Завдання до уроків:
1) запишіть дати и теми уроків;
2) опрацюйте матеріал параграфу №35 (стор. 185-186);
3) УСНО розгляньте розділові знаки у тексті (стор. 185), вправі №202;
4) виконайте ПИСЬМОВО впр. №202 (будь-які 6 речень),
підкресліть граматичні основи,
побудуйте схеми цих речень;
5) уважно прочитайте теоретичний матеріал рубрики "Возьми на заметку" (стор. 176-177);
6) ПИСЬМОВО виконайте тестові завдання вправи №207 (стор. 189-190).
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
Бережіть себе !!!!!
До зустрічі наступного тижня !!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок зарубіжної літератури для учнів 9-А класу
(11 квітня)
Тема уроку: Порівняння образів персонажів в п'єсі Б. Шоу "Пігмаліон".
Завдання до уроку:
1) запишіть в робочий зошит дату і тему уроку;
2) перегляньте (за бажання) художній фільм "Моя прекрасна леді" за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=32RSqVOsWG4
Урок зарубіжної літератури для учнів 9-А класу
(12 квітня)
Тема уроку: М. О. Булгаков. Українські сторінки життя і творчості Булгакова. Булгаков і влада, трагедія митця.
Завдання до уроку:
1) запишіть в робочий зошит дату і тему уроку;
2) перегляньте відео-уроки (за посиланням), запишіть в робочий зошит цікаві факти з життя та творчості письменника (у вигляді конспекту, тезисів, таблиці, схеми "Асоціативний кущ" тощо):
https://www.youtube.com/watch?v=PRCBJ_v7Occ
https://www.youtube.com/watch?v=MtvFvatoo9M
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
Уроки російської мови (14 квітня)
для учнів 9-А класу,
9-Б класу
Теми уроків: Сложные предложения с различными видами связи.
Знаки препинания в сложных предложениях с различными видами связи.
Завдання до уроків:
1) запишіть дати и теми уроків;
2) опрацюйте матеріал параграфу №37 (стор. 191-192), матеріал рубрики "Возьми на заметку" (стор. 193);
3) УСНО розгляньте розділові знаки у тексті (стор. 191), впр. №209;
4) ПИСЬМОВО виконайте впр. № 213 (І та ІІ частини).
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
Бережіть себе !!!!!
До зустрічі наступного тижня !!!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Уроки зарубіжної літератури для учнів 9-А класу
(18 та 19 квітня)
Теми уроків: М. О. Булгаков. «Собаче серце» як метафора соціальних експериментів революційної доби.
Конфлікт натовпу, масової свідомості та інтелекту, культури.
Завдання до уроків:
1) запишіть в робочий зошит дати і теми уроків;
2) перегляньте художній фільм (за посиланням),
занотуйте в робочий зошит цікаві факти, які ви запам'ятали з цього твору:
https://www.youtube.com/watch?v=mb7LlYYQEhg
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
Уроки російської мови (21 квітня)
для учнів 9-А класу,
9-Б класу
Теми уроків: Сложные предложения с различными видами связи.
Знаки препинания в сложных предложениях с различными видами связи.
Завдання до уроків:
1) запишіть дати и теми уроків;
2) опрацюйте матеріал параграфів №38-39 (стор. 195-196, 199);
3) УСНО розгляньте розділові знаки у текстах (стор. 195, 199);
4) ПИСЬМОВО виконайте впр. № 214 (1-4 речення), впр. №221,
підкресліть граматичні основи,
складіть схеми речень (ЯКЩО Є ТАКА ЗМОГА).
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
Бережіть себе !!!!!
До зустрічі наступного тижня !!!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Уроки зарубіжної літератури для учнів 9-А класу
(25 та 26 квітня)
Теми уроків: Персонажі-"двійники" (Шаріков - Швондер).
РОЗВИТОК ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. Тема дисгармонії, доведеної до абсурду через втручання людини в закони розвитку суспільства (за повістю "Собаче серце").
Завдання до уроків:
1) запишіть в робочий зошит дати і теми уроків;
2) напишіть невелике власне висловлення на подану тему, спираючись на художній фільм та власний досвід;
3) СЛОВНИКОВА РОБОТА:
ДИСГАРМОНІЯ - Розлад, порушення відповідності чого-небудь з чимсь.
АБСУРД - безглуздість, нісенітниця, те, що суперечить здоровому глузду. Також незвичайний, нелогічний, дивний випадок або феномен, котрий не має сенсу, значення у розумінні людини та вважається протиріччям.
ВТРУЧАННЯ - дія за значенням "втручатися".
ЗАКОНИ РОЗВИТКУ - закон розвитку: кожна соціальна чи біологічна система прагне досягнути найбільшого сумарного потенціалу, проходячи всі етапи життєвого циклу. Суть закону розвитку – безперервна зміна системи, що забезпечує її перехід від одного рівня ієрархії до іншого
названа організована сукупність істот на певному етапі історичного розвитку, об'єднаних характерними для них відносинами.
СУСПІЛЬСТВО - названа організована сукупність істот на певному етапі історичного розвитку, об'єднаних характерними для них відносинами.
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
Уроки російської мови (28 квітня)
для учнів 9-А класу,
9-Б класу
Теми уроків: Подготовка к контрольной работе.
КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА ПО теме "Бессоюзные сложные предложения. Сложные предложения с различными видами связи".
Завдання до уроків:
1) повторіть за підручником параграфи №32-35, №37-39;
2) зайдіть за посиланням та виконайте КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ:
https://docs.google.com/forms/d/19dknTOsyGzdQoy_-0EYnhmmv3r_7Bpo6CwDwtvhTA1c/edit
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
Бережіть себе !!!!!
До зустрічі наступного тижня !!!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок зарубіжної літератури
для учнів 9-А класу
(2 травня, понеділок)
Тема уроку: КОНТРОЛЬНА РОБОТА за темою "Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ-початку ХХ століть. Б. Шоу. "Пігмаліон".
Завдання до уроку:
1) повторіть зміст п'єси Бернарда Шоу "Пігмаліон";
2) перегляньте (хто ще не встиг ) художній фільм "Моя прекрасна леді" за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=32RSqVOsWG4
3) перейдіть за посиланням і виконайте роботу в додатку Google ClassRoom:
https://docs.google.com/forms/d/14yUi4ImTuDZwPZttNkchsgib41kte4bc5Z2Vyg3n6uE/edit
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
Урок зарубіжної літератури
для учнів 9-А класу
(3 травня, вівторок)
Тема уроку: Рей Дуглас Бредбері (1920–2012). «451° за Фаренгейтом».
Завдання до уроку:
1) опрацюйте матеріал підручника (біографія письменника), стор. 273-277;
2) ознайомтесь з біографічними даними з відео:
https://www.youtube.com/watch?v=dws066gvgCE
3) пройдіть тест (на оцінку) з теми "Біографія Бредбері" в додатку Google ClassRoom:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScjgpsOxKl6rpZHtcRBp8C4P3rB4OMkb9tz7EoZ6wjm2Y7fDA/viewform
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
Уроки російської мови (5 травня)
для учнів 9-А класу,
9-Б класу
Тема уроку: КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА. УСТНОЕ ИЗЛОЖЕНИЕ.
Завдання до уроку:
1) прочитайте за підручником тест №28 (частини 3, 5, 6) зі сторінок 328-329 ;
2) підготуйте усний переказ будь-якої з цих частин;
3) запишіть на відео усний контрольний переказ та надішліть на мій Вайбер.
Тема уроку:КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА. АУДИРОВАНИЕ.
Завдання до уроку:
1) перейдіть за посиланням,
перегляньте відео "Интересные факты о Луне",
запишіть 6 цікавих фактів з цього відео у відведеному для цього місці.
УВАГА!!!!!
Всі числа треба записувати не цифрами, а словами.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScHIzl7dXrv2hb9_CpKKsyoHWWEJPbuz4m83asIQlztu8TUVw/viewform
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
Бережіть себе !!!!!
До зустрічі наступного тижня !!!!!
УЧНІ 9-а ТА 9-Б КЛАСІВ!!!
НАСТУПНОГО ТИЖНЯ
(З 9 ТРАВНЯ ПО 13 ТРАВНЯ)
ЧЕКАЮ ВІД ВАС ФОТОГРАФІЇ КЛАСНИХ РОБІТ
(3 21 березня).
НАДСИЛАТИ МОЖНА НА ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ АБО НА ВАЙБЕР.
Адреса моєї пошти:
lukashenko15112003@gmail.com
Уроки зарубіжної літератури
для учнів 9-А класу
(9 травня, понеділок,
10 травня, вівторок)
Тема уроків: Рей Дуглас Бредбері (1920–2012). «451° за Фаренгейтом». Тема знецінення культури. Дискусія «Чи можливий світ без книжок?»
Провідні мотиви твору – книги (читання), пожежі, тотального контролю, інакомислення тощо.
Завдання до уроків:
1) прослухайте переказ роману (скорочено) за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=B4OgQ6ewREo
САМОСТІЙНЕ ОПРАЦЮВАННЯ МАТЕРІАЛУ.
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
Урок російської мови (12 травня)
для учнів 9-А класу,
9-Б класу
Тема уроку: КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА. ПИСЬМЕННОЕ ИЗЛОЖЕНИЕ.
Завдання до уроку:
1) зайдіть за посиланням у додаток Google ClassRoom,
ознайомтесь із текстом переказу,
запишіть 7-9 речень у відведених місцях, розподіляючи їх таким чином:
назва тексту;
1, 2-ге речення - вступ;
3, 4, 5, 6, 7-ме речення - основна частина;
8, 9-те речення - заключна частина (висновки)
https://docs.google.com/forms/d/1OcoC9W6HUjqEV5aiZrMkIeaFZvm7Drr48w0zRuI2ulE/edit
для учнів 9-А класу,
Тема уроку: КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА. СЛУХОВОЙ ДИКТАНТ (ОСЛОЖНЁННОЕ СПИСЫВАНИЕ).
Завдання до уроку:
перейдіть за посиланням у додаток Google ClassRoom,
ознайомтесь уважно з інструкцією,
запишіть речення:
https://docs.google.com/forms/d/1MwuxhxrUWF3D-O7G8hfgPfKlPVYnqg5t7MAETuJzlus/edit
Уроки зарубіжної літератури
для учнів 9-А класу
(16травня, понеділок,
17 травня, вівторок)
Тема уроків: Рей Дуглас Бредбері, «451° за Фаренгейтом». Тема знецінення культури. Дискусія «Чи можливий світ без книжок?»
Провідні мотиви твору – книги (читання), пожежі, тотального контролю, інакомислення тощо.
Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві. Еволюція образу Гая Монтега.
Завдання до уроків:
1) проаналізуйте опрацьований матеріал та поставте проблемні запитання до "віртуального" Гая Монтега;
2) повторіть вивчений матеріал за 9-й клас, буде ПІДСУМКОВА КР.
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
для учнів 9-А класу,
Тема уроку: КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА. ДИАЛОГ.
Завдання до уроку:
перейдіть за посиланням у додаток Google ClassRoom,
ознайомтесь уважно з інструкцією,
запишіть речення:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdJ7LutYjVJirT9az1sS3I0xXX5LiDc_dLiL6S_SY6L56VPQg/viewform
для учнів 9-А класу,
Тема уроку: РАЗВИТИЕ СВЯЗНОЙ РЕЧИ. Сочинение-рассуждение о культуре (устно).
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Уроки російської мови (26 травня)
для учнів 9-А класу,
9-Б класу
Тема уроків: Повторение изученного в 9-м классе. ФОНЕТИКА. ОРФОГРАФИЯ.
Завдання до уроків:
1) повторіть вивчений матеріал за підручником (параграф №51, стор. 252-253);
2) дайте усні відповіді на запитання (впр. №263, №266);
3) повторіть вивчений матеріал за підручником (параграф №57, стор. 272-273);
4) виконайте усно завдання (впр. №295, №296, №297).
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок зарубіжної літератури
для учнів 9-А класу
(31 травня, вівторок)
Тема уроку: ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ.
Завдання до уроків:
1) для повторення вивченого матеріалу зайдіть за посиланням в програму LearningApps та пройдіть тест
9 КЛАС:
https://learningapps.org/display?v=pdqn09gq217
8 КЛАС:
https://learningapps.org/4785072
7 КЛАС:
https://learningapps.org/4792357
6 КЛАС:
https://learningapps.org/5396155
5 КЛАС:
https://learningapps.org/4912595
Уроки російської мови
(1 та 2 червня)
для учнів 9-А класу,
9-Б класу
Тема уроків: Повторение изученного в 9-ом классе.
Завдання до уроків:
для повторення вивченого матеріалу зайдіть за посиланням в програму LearningApps та пройдіть тести за розділами
"СИНТАКСИС", "ПУНКТУАЦІЯ":
https://learningapps.org/3182403
https://learningapps.org/1471934
https://learningapps.org/1834026
https://learningapps.org/8701021
https://learningapps.org/1530647
https://learningapps.org/1505506
https://learningapps.org/1833396
https://learningapps.org/2212326
https://learningapps.org/4419615
"МОРФОЛОГІЯ":
https://learningapps.org/2985934
https://learningapps.org/3750509
https://learningapps.org/1466106
https://learningapps.org/255550
https://learningapps.org/1645661
https://learningapps.org/2088998
"ОРФОГРАФІЯ":
https://learningapps.org/4854609
https://learningapps.org/2900767
https://learningapps.org/17064232
https://learningapps.org/7562478
https://learningapps.org/2630614
https://learningapps.org/19319316
https://learningapps.org/4854423
"ЛЕКСИКА":
https://learningapps.org/8287200
https://learningapps.org/13252655
https://learningapps.org/64048
https://learningapps.org/637433
https://learningapps.org/260074
https://learningapps.org/662051
"ФОНЕТИКА", "ГРАФИКА":
https://learningapps.org/275787
https://learningapps.org/397374
https://learningapps.org/2666474
https://learningapps.org/790715
https://learningapps.org/298942
https://learningapps.org/384304
Домашнее задание:
1) выполните (письменно) задание к упр. №158.
Домашнее задание:
1) выполните (письменно) задание к упр. №146.
https://www.youtube.com/watch?v=2iTj83P4I3A&list=PLdc-2V9W81N7zHapLcUutZZNtFIl3rp9U&index=2
4) сделайте краткую запись в тетради:
Смысловые
отношения между частями сложносочинённого предложения.
1.
Соединительные союзы:
а) последовательные событий (союз И);
б) одновременность событий (союзы НИ-НИ, И-И);
в) присоединение (союз ТОЖЕ).
2.
Противительные союзы:
а) противопоставление (союзы А, НО);
б) сопоставление (союзы А, НО).
3.
Разделительные союзы:
а) чередование событий или явлений (союз ИЛИ);
б) взаимное исключение (союзы ИЛИ-ИЛИ, ЛИБО-ЛИБО, ТО-ТО, НЕ ТО-НЕ ТО).
Домашнее задание:
1) выполните тренировочные тесты "СЛОЖНОСОЧИНЁННОЕ ПРЕДЛОЖЕНИЕ" в приложении Google ClassRoom (по ссылке):
https://forms.gle/Ea3RV8Uto1ApRXeR8
Немає коментарів:
Дописати коментар