Вітаю вас, наші любі учні!
Уроки російської мови для учнів7-Б класу (21 березня, понеділок)
Буквы О, Е после шипящих на конце наречий.
Буква Ь после шипящих на конце наречий.
Завдання до уроків:
1) запишіть дати і теми уроків в робочий зошит;
2) прочитайте параграф № 29 (стор. 110);
3) розгляньте речення (впр. №196);
4) опрацюйте параграф № 30 (стор. 112 и стор. 115);
5) письмово виконайте впр. № 202 и №206 (1-ша частина).
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
Будьте здорові!
Теми уроків: Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв'язання сімейного конфлікту в оповіданнф "Пістрява стрічка". Доктор Ватсон як оповідач.
Сутність "дедуктивного методу" Ш. Холмса, утвердження в його образі сили інтелекту і моральних якостей (оповідання "Спілка рудих").
Завдання до уроків:
1) запишіть в робочий зошит дату і теми уроків;
2) пригадайте зміст оповідання "Пістрява стрічка";
3) дайте стислу відповідь на запитання №1 (стор. 215) або №6 (стор. 215);
4) прочитайте уривки оповідання "Спілка рудих" (стор. 215-223);
5) дайте стислу відповідь на запитання №3 (стор. 223).
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
До зустрічі !!!!!!!!!!!!!!!!!
Бережіть себе !!!!!!!!!!!!!!!!!
Уроки російської мови для учнів7-А класу (25 березня , п'ятниця)
Уроки російської мови для учнів7-Б класу (28 березня , понеділок)
Теми уроків: Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди.
О. Генрі (1862–1910) – майстер новели.
Моральні цінності в новелі О. Генрі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, художні деталі. Біблія («Поклоніння волхвів»).
Теорія літератури. Новела та її різновиди.Завдання до уроків:
1) запишіть в робочий зошит дату і теми уроків;
2) опрацюйте матеріал підручника (стор. 228-230);
3) занотуйте в робочий зошит теоретичний матеріал (стор. 230);
4) прочитайте новелу "Дари волхвів" (стор. 236-240);
5) поміркуйте над запитаннями (стор. 240).
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
Уроки російської мови для учнів7-А класу (1 квітня , п'ятниця)
Уроки російської мови для учнів7-А класу (8 квітня , п'ятниця)та 7-Б класу (4 квітня , понеділок)
Теми уроків: Новела О. Генрі "Останній листок" – гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана.
Образи дівчат, їхня динаміка (Сью, Джонсі).
Особливості художньої мови новели, розповідач. Поглиблення понять про оповідача і розповідача. Порівняння образів героїв новели.
Завдання до уроків:
1) запишіть в робочий зошит дати і теми уроків;
2) перегляньте буктрейлер до новели (за посиланням):
https://www.youtube.com/watch?v=q83CH9t--ag
3) прочитайте новелу "Останній листок" (стор. 230-235);
4) дайте ПИСЬМОВО відповіді на запитання №1 та №4 (стор. 235);
5) поміркуйте над іншими запитаннями (стор. 225-236).
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
До зустрічі наступного тижня !!!!!!!!!!!!!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Уроки російської мови для учнів
7-А класу (15 квітня , п'ятниця)та 7-Б класу (11 квітня , понеділок)
Урок зарубіжної літератури для учнів
Тема уроку: Твір-роздум "Чи здійснилася мрія старого Бермана?" (за новелою О.Генрі "Останній листок")
Завдання до уроку:
1) запишіть в робочий зошит дату і тему уроку;
2) повторіть зміст прочитаної новели, особливість головних образів;
3) зосередтесь перед написанням творчої роботи, пригадайте ті моменти, які вам сподобались;
4) ознайомтесь з картками-помічниками, щоб будувати свій твір чітко, оформлювати за допомогою певних слів:
5) об'єм твору-роздуму: 0,5 сторінки/1 сторінка (залежно від розкритої думки).
Тема уроку: Видатний англійський фантаст Герберт Джордж Уеллс (1866-1946).
Завдання до уроку:
1) запишіть в робочий зошит дату і тему уроку;
2) ознайомтесь з життям та творчістю письменника (стор. 241-242);
3) дайте стислу ПИСЬМОВУ відповідь на запитання №1 (стор. 243).
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
До зустрічі наступного тижня !!!!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Уроки російської мови для учнів7-А класу (22 квітня , п'ятниця)та 7-Б класу (18 квітня , понеділок)
Тема уроків: Точка зору дорослого і дитини в новелі Герберта Джорджа Уеллса "Чарівна крамниця".
Завдання до уроків:
1) запишіть в робочий зошит дату і тему уроку;
2) прочитайте уривку твору (стор. 243-247);
3) прослухайте скорочений зміст новели (ЗА БАЖАННЯ) за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=FoFkLH7kkjc&list=PLZ2_hCwZ8nzmnnTtYzaxwXJJHgM-DjkeG&index=53
4) дайте ПИСЬМОВУ відповідь на запитання №3 (стор. 247).
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
До зустрічі наступного тижня !!!!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Уроки російської мови для учнів7-А класу (29 квітня , п'ятниця)та 7-Б класу (25 квітня , понеділок)
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Теми уроків: Рюноске Акутаґава (1892–1927). «Павутинка». Майстер японської новели Р. Акутагава. Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі «Павутинка».
Завдання до уроків:
1) запишіть в робочий зошит дати і теми уроків;
2) опрацюйте біографію письменника (стор. 248-250);
3) прочитайте новелу "Павутинка" (стор. 250-251);
4) перегляньте відео-уроки за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=-I6QvPuLUK0
https://www.youtube.com/watch?v=ZoNKlvi5p_Y
https://www.youtube.com/watch?v=BdeZX6NpPrg
5) дайте ПИСЬМОВО відповіді на запитання №3, №4, №5 (стор. 252).
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
До зустрічі наступного тижня !!!!!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Уроки російської мови для учнів7-А класу (6 травня, п'ятниця)та 7-Б класу (2 травня, понеділок)
Теми уроків: ПЕРЕВІРОЧНА РОБОТА з теми "ЛІТЕРАТУРНИЙ ДЕТЕКТИВ".
КОНТРОЛЬНА РОБОТА з теми "СВІТОВА НОВЕЛА".
Завдання до уроків:
1) повторіть навчальний матеріал частини 5 "ЛІТЕРАТУРНИЙ ДЕТЕКТИВ" (стор. 190-225);
2) перейдіть за посиланням та виконайте завдання:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfh6_6qy5qoPH0mb8LrFfBVnSbVKH6GeCWHgomtjpX2iR4rkg/viewform
3) повторіть навчальний матеріал частини 6 "СВІТОВА НОВЕЛА" (стор. 228-251);
4) перейдіть за посиланням та виконайте завдання:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdZImVoNK_LEcr3um5SIscyJOMXNvuijvKloy_kcseGvNKHOg/viewform
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
ДО ЗУСТРІЧІ НАСТУПНОГО ТИЖНЯ!!!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Адреса моєї пошти:
lukashenko15112003@gmail.com
7-А класу (13 травня, п'ятниця)та 7-Б класу (9 травня, понеділок)
4) після знайомства з новим матеріалом перейдіть за посиланням і виконайте тренувальний тест у додатку Google ClassRoom:
Урок російської мови для учнів7-А класу (13 травня, п'ятниця)та 7-Б класу (9 травня, понеділок)
Теми уроків: Айзек Азімов (1920-1992). «Фах». Роздуми про майбутнє людини й людства. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини.
Переваги й недоліки системи освіти, яку змалював А. Азімов у повісті «Фах». Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі.
Завдання до уроків:
1) запишіть в робочий зошит дати і теми уроків;
2) ознайомтесь з біографією письменника (стор. 266-267);
3) перегляньте відео-уроки, прослухайте аудіокнигу за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=zsWp6Oa3LAI&t=3s
https://www.youtube.com/watch?v=m679y1n0X5A
https://www.youtube.com/watch?v=vFGd3fM0zAU
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
До зустрічі наступного тижня !!!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок російської мови для учнів7-А класу (20 травня, п'ятниця)та 7-Б класу (16 травня, понеділок)
Урок російської мови для учнів7-А класу (20 травня, п'ятниця)та 7-Б класу (16 травня, понеділок)
Теми уроків: Айзек Азімов, "ФАХ". Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей (усне обговорення).
Урок російської мови для учнів7-А класу (27 травня, п'ятниця)та 7-Б класу (23 травня, понеділок)
Урок російської мови для учнів7-А класу (27 травня, п'ятниця)та 7-Б класу (23 травня, понеділок)
2) перейдіть за посиланням та перегляньте художній фільм, знятий за романом "Чорнильне серце":
https://uafilm.tv/3519-chornilne-serce.html
НАСТУПНОГО ТИЖНЯ БУДЕ УСНЕ ОБГОВОРЕННЯ ФІЛЬМУ.
Уроки російської мови для учнів7-А класу (3 червня, п'ятниця)та 7-Б класу (30 травня, понеділок)
https://learningapps.org/4792357
https://learningapps.org/4686558
https://learningapps.org/2885943
https://learningapps.org/4237205
https://learningapps.org/watch?v=pe623u2sc20&fbclid=IwAR1pR1IC_c17-uyrrEYWkhZ85wjOcOtuGA4p94hMjQpBB2KO80gAuQJc67Y
https://learningapps.org/2232994
https://learningapps.org/3762588
Уроки російської мови для учнів7-Б класу (6 червня, понеділок)
"ФОНЕТИКА", "ГРАФИКА" (5 клас):
https://learningapps.org/275787
https://learningapps.org/397374
https://learningapps.org/2666474
https://learningapps.org/790715
https://learningapps.org/298942
https://learningapps.org/384304
"ОРФОГРАФІЯ" (5 клас):
https://learningapps.org/4854609
https://learningapps.org/2900767
https://learningapps.org/17064232
https://learningapps.org/7562478
https://learningapps.org/2630614
https://learningapps.org/19319316
https://learningapps.org/4854423
"ЛЕКСИКА" (6 клас):
https://learningapps.org/8287200
https://learningapps.org/13252655
https://learningapps.org/64048
https://learningapps.org/637433
https://learningapps.org/260074
https://learningapps.org/662051
Здравствуйте. Извините я не знаю как пройти тесты.
ВідповістиВидалити