Вітаю вас, наші любі учні!
Уроки російської мови
для учнів 8-А та 8-Б класів
(23 та 25 березня)
Теми уроків: Обособленные приложения.
Завдання до уроків:
1) запишіть дати і теми уроків в робочий зошит;
2) опрацюйте матеріал параграфа № 46 (стор. 208-209);
3) поясніть УСНО розділові знаки у впр. №242;
4) выпишіть виділені речення із впр. №245, поставте розділові знаки.
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕ МАЄ.
До зустрічі наступного тижня !!!!!!!!!!!!!!!!
Бережіть себе !!!!!!!!!!!!!!!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Уроки російської мови
для учнів 8-А та 8-Б класів
(30 березня та 1 квітня)
Теми уроків: Обособленные дополнения. Знаки препинания при обособленных дополнениях.
Завдання до уроків:
1) запишіть дати і теми уроків в робочий зошит;
2) опрацюйте матеріал параграфа №54-55 (стор. 244);
3) поясніть УСНО розділові знаки у впр. №283, 285, 289, 290;
4) виконайте ПИСЬМОВО завдання до впр. №284, №288.
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
До зустрічі наступного тижня !!!!!!!!!!!!!!!!
Бережіть себе !!!!!!!!!!!!!!!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Уроки російської мови
для учнів 8-А та 8-Б класів
(6 та 8 квітня)
Теми уроків: Обособленные обстоятельства. Уточняющие обстоятельства.
Завдання до уроків:
1) запишіть дати і теми уроків в робочий зошит;
2) опрацюйте матеріал параграфів №48-49-50 (стор. 218-219, 223);
3) поясніть УСНО розділові знаки у вправах №252, 256, 259;
4) виконайте ПИСЬМОВО завдання до впр. №253, №267.
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
До зустрічі наступного тижня !!!!!!!!!!!!!!!!
Бережіть себе !!!!!!!!!!!!!!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Уроки російської мови
для учнів 8-А та 8-Б класів
(13 та 15 квітня)
Теми уроків: Знаки препинания при обособленных и уточняющих обстоятельствах.
Завдання до уроків:
1) запишіть дати і теми уроків в робочий зошит;
2) опрацюйте матеріал параграфа №51 (стор. 233), рубрики "Наблюдаем, анализируем, делаем выводы" (стор. 236);
3) поясніть УСНО розділові знаки у вправах №274, 276;
4) виконайте ПИСЬМОВО завдання до впр. №270, №271.
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
До зустрічі наступного тижня !!!!!!!!!!!!!!!!
Бережіть себе !!!!!!!!!!!!!!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Уроки російської мови
для учнів 8-А та 8-Б класів
(20 та 22 квітня)
Теми уроків: Сравнительный оборот.
Знаки препинания при сравнительных оборотах.
Завдання до уроків:
1) запишіть дати і теми уроків в робочий зошит;
2) УВАГА! теоретичний матеріал з цієї теми в підручнику відсутній;
3) перегляньте відео-уроки за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=7eVy2xX_6Js
https://www.youtube.com/watch?v=bxCc1Rd-EKw
4) випишіть в робочий зошит 6-8 речень (ілюстрацій до переглянутих уроків)
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
До зустрічі наступного тижня !!!!!!!!!!!!!!!!
Бережіть себе !!!!!!!!!!!!!!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Уроки російської мови
для учнів 8-А та 8-Б класів
(27 та 29 квітня)
Тема уроків: Аудирование без опоры на написанный монологический текст.
Завдання до уроків:
1) запишіть дату і тему уроку в робочий зошит;
2) перейдіть за посиланням,
прослухайте відеофайл "Интересные факты о Луне":
https://www.youtube.com/watch?v=i4VJ7hrBVmU
3) зайдіть за посиланням в CLASSROOM,
напишіть 6 речень, в яких будуть зафіксовані 6 власно написаних фактів про Місяць:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScHIzl7dXrv2hb9_CpKKsyoHWWEJPbuz4m83asIQlztu8TUVw/viewform
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
До зустрічі наступного тижня !!!!!!!!!!!!!!!!
Бережіть себе !!!!!!!!!!!!!!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Уроки російської мови
для учнів 8-А та 8-Б класів
(4 та 6 травня)
Теми уроків: КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА. ДИКТАНТ (ОСЛОЖНЁННОЕ СПИСЫВАНИЕ).
КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА. ЧТЕНИЕ МОЛЧА.
Завдання до уроків:
1) перейдіть за посиланням та виконайте роботу в додатку Google ClassRoom:
https://docs.google.com/forms/d/1MwuxhxrUWF3D-O7G8hfgPfKlPVYnqg5t7MAETuJzlus/edit
2) для виконання наступного завдання прочитайте текст № 12 (стор. 282-283),
перейдіть за посиланням в додаток Google ClassRoom,
поставте та запишіть 6 запитань до змісту тексту:
https://docs.google.com/forms/d/1rbCpK8O-GCLkQy85flWMs3zKIMDcWiIXIatePllLCw0/edit
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
До зустрічі наступного тижня !!!!!!!!!!!!!!!!
Бережіть себе !!!!!!!!!!!!!!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Адреса моєї пошти:
lukashenko15112003@gmail.com
Урок російської мови
для учнів 8-А та 8-Б класів
(11 травня, середа)
Тема уроку: КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА. УСТНОЕ СОЧИНЕНИЕ.
Завдання до уроку:
1) підготуйте виступ (1 хвилина) на тему "Весна в моєму місті",
запишіть відео,
надішліть мені на Вайбер.
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
Урок російської мови
для учнів 8-А та 8-Б класів
(13 травня, п'ятниця)
Тема уроку: КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА. ТЕСТИРОВАНИЕ. ОБОСОБЛЕННЫЕ ЧЛЕНЫ ПРЕДЛОЖЕНИЯ.
Завдання до уроку:
1) повторіть вивчений матеріал (параграфи №42-46, 48-52, 54-55);
2) перейдіть за посиланням та
виконайте роботу в додатку Google ClassRoom:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScJoKDhx4wnSKsNkAEXTim9nknPgLFzYvcRwakvgKKymAVRsw/viewform
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
До зустрічі наступного тижня !!!!!!!!!!!!!!!!
Бережіть себе !!!!!!!!!!!!!!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок російської мови
для учнів 8-А та 8-Б класів
(18 травня, середа)
Тема уроку: КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА. ДИАЛОГ.
Завдання до уроку:
1) зайдіть за посиланням у додаток Google ClassRoom:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdJ7LutYjVJirT9az1sS3I0xXX5LiDc_dLiL6S_SY6L56VPQg/viewform
2) поставте 6 власних запитань та дайте 6 відповідей;
3) запишіть свої речення у відведених для цього місцях.
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
Урок російської мови
для учнів 8-А та 8-Б класів
(20 травня, п'ятниця)
Тема уроку: ИТОГОВАЯ РАБОТА ПО РУССКОМУ ЯЗЫКУ.
Завдання до уроку:
1) повторіть вивчений матеріал за курс 8-го класу,
зверніть увагу на назви розділів мови,
на визначення мовних термінів,
на найвживаніші розділові знаки,
на відокремлення синтаксичних конструкцій,
на будову речень;
2) перейдіть за посиланням та
виконайте роботу в додатку Google ClassRoom:
https://docs.google.com/forms/d/1trGwoCFo3ncXU7cL22qDTRzx_2Y4m9k3XfQcNcg50cY/edit
3) можете перевірити свій результат одразу після проходження тесту.
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
До зустрічі наступного тижня !!!!!!!!!!!!!!!!
Бережіть себе !!!!!!!!!!!!!!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Уроки російської мови
для учнів 8-А та 8-Б класів
(25 та 27 травня)
Тема уроків: Синтаксический разбор простого предложения.
Завдання до уроків:
1) розгляньте таблиці:
2) ознайомтесь зі зразками розбору:
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ НЕМАЄ.
До зустрічі наступного тижня !!!!!!!!!!!!!!!!
Бережіть себе !!!!!!!!!!!!!!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок російської мови
для учнів 8-А та 8-Б класів
(3 червня, п'ятниця)
Тема уроку: ПОВТОРЕНИЕ ИЗУЧЕННОГО МАТЕРИАЛА. .
Завдання до уроку:
повторіть вивчений матеріал за курс 5-8 класів, виконавши різнопланові завдання в програмі LearningApps:
"МОРФОЛОГІЯ":
https://learningapps.org/2985934
https://learningapps.org/3750509
https://learningapps.org/1466106
https://learningapps.org/255550
https://learningapps.org/1645661
https://learningapps.org/2088998
"ОРФОГРАФІЯ":
https://learningapps.org/4854609
https://learningapps.org/2900767
https://learningapps.org/17064232
https://learningapps.org/7562478
https://learningapps.org/2630614
https://learningapps.org/19319316
https://learningapps.org/4854423
"ЛЕКСИКА":
https://learningapps.org/8287200
https://learningapps.org/13252655
https://learningapps.org/64048
https://learningapps.org/637433
https://learningapps.org/260074
https://learningapps.org/662051
"ФОНЕТИКА", "ГРАФИКА":
https://learningapps.org/275787
https://learningapps.org/397374
https://learningapps.org/2666474
https://learningapps.org/790715
https://learningapps.org/298942
https://learningapps.org/384304
"СИНТАКСИС":
https://learningapps.org/1651809
https://learningapps.org/2715653
https://learningapps.org/2719768
https://learningapps.org/2719777
https://learningapps.org/4055498
https://learningapps.org/18088894
https://learningapps.org/10572064
5) посмотрите видео-урок (по ссылке):
Домашнее задание:
1) выполните задания к упр. № 209 (І - устно, ІІ - письменно).
5) посмотрите видео-уроки
(по ссылке):
https://www.youtube.com/watch?v=VBfasJ-4Gm4&list=PLdc-2V9W81N6zR0swCNYYaGZaKopgCvm5&index=24
Домашнее задание:
1) выполните задания к упр. № 103 (І - устно, ІІ - письменно).
2) изучите параграф
19 (стр. 92-93);
3) посмотрите видео-урок (по ссылке):
https://www.youtube.com/watch?v=WOooomgmmEs&list=PLdc-2V9W81N6zR0swCNYYaGZaKopgCvm5&index=22
4) повторите материал по таблицам (смотрите ниже).
Домашнее задание:
1) упр. 105 (спишите весь текст, подчеркните волнистой линией определения)
2) сфотографируйте д/з уроков № 15 и № 16 и пришлите на мою почту (или на Вайбер).
Немає коментарів:
Дописати коментар